לא רק מחלקות קורונה בבתי חולים נסגרות, גם מרכז הסיוע ההומניטרי שיצא בססמא 'מגיעים לכל אחד' מסכם היום פעילות. הזדמנות לומר להם תודה. אכן תודה רבה מכל הלב על רוחב הלב והנתינה הגדולה, השירות המהיר החם והלבבי שניתן עי אלפי המתנדבים והפעילים מכל רחבי ישראל.
עשרות אלפי ישראלים, רובם קשישים ובעלי מוגבלויות, קיבלו בחודש וחצי האחרונים סיוע בקנית תרופות, מזון, תיקונים קטנים בבית, שיחות להפגת בדידות ועוד. מוקד 1221 של איחוד הצלה שקיבל את בקשות הסיוע מהציבור והזניק אליהם את מתנדבי המיזם שב מהבוקר (רביעי) לפעול במתכונת של מוקד רפואי בלבד.
המיזם "1221, מגיעים לכל אחד" היה שיתוף פעולה בין איחוד הצלה, החברה למתנ"סים, וארגון לב אחד שחברו יחד כדי להעניק סיוע לקשישים, אנשים עם מוגבלויות ואזרחים אשר שגרת חייהם נפגעה בשל מגיפת הקורונה. המיזם התאפשר בזכות הסיוע של הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט.
מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, סיכם את הפעילות ואמר כי "לא יכולנו להישאר אדישים למצוקה של אוכלוסיות רבות בשל השינוי הדרמטי באורחות החיים שכפתה עלינו הקורונה. ישראלים רבים, בעיקר קשישים ואנשים עם מוגבלויות, הפכו גם הם לנפגעי קורונה למרות שלא נדבקו בנגיף. אני שמח שהצלחנו בזכות מוקד 1221 ואלפי המתנדבים שלנו ושל שותפנו למיזם לסייע לרבים לעבור את התקופה הזאת בשלום". פולק מדגיש כי "הפעילות ההומניטרית של מוקד 1221 של איחוד הצלה הסתיימה אך המוקד ממשיך לפעול כרגיל כמוקד רפואי שמזניק את 6,000 אנשי הרפואה של איחוד הצלה להעניק עזרה ראשונה לחולים ופצועים עוד טרם הגעת אמבולנס למקום".
אבי וורצמן, יו"ר החברה למתנ"סים בישראל: "עשרות אלפי מתנדבי המרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים בכל הארץ עזרו לחברים בקהילתם, לקשישים, למבודדים, לאנשים עם מגבלה, למשפחות העובדים החיוניים ולאוכלוסיות חלשות במסגרת קו הסיוע. כעת, הודות להקלה וצמצום מספר הפניות הוחלט על סגירת קו הסיוע של החמ"ל הארצי כשהמתנדבים ימשיכו לפעול באופן ישיר מול המרכזים הקהילתיים. אנו מודים לשותפינו למיזם החשוב הזה, ולמתנדבינו הנפלאים שסייעו להראות את כוחה של קהילה תומכת גם בזמן קורונה".