מקווה שבמקום החדש שאני הולכת אליו יהיה סבבה

עוזבת את העיר, פורקת את הייאוש את התסכול ואת כל כאבי הבטן שיש לה. בתקווה שבמקום החדש אליו היא הולכת יהיה יותר טוב. הרבה יותר טוב.

לכלוך, פרסום בבחירות
לכלוך, פרסום בבחירות

כך כותבת לי הבוקר תושבת העיר שעזבה את העיר למקום אחר, מבקשת מבלי לפרסם את שמה. נכבד.

זוכר את הפחים הכתומים שהעירייה בתקופת עליזה הניחה בכל מקום, יעני אנחנו מאיכות הסביבה. בשביל מה זה טוב? לא היה מספיק פחים רגילים למחזור בקבוקים? העייריה לא חשבה על זה ? למה מה יש לה עודף מזומנים? בסוף העירייה החליטה לפני שנה בערך להעיף כמויות של פחים כתומים מהעיר שלקחו שטח מיותר במדרכה ולא עשו את העבודה... לא חבל על הכסף? הכל שופוני...?

חוצמזה, אתה יודע שהפחים האלה של מיחזור הבקבוקים שכן נשארו יכולים ליפול בקלות כי הם לא מחוברים עם ברגים ופעם ילד מת מזה. לא חארם? מחכים לאסון!?

בארנונה בתקופה של עליזה התחילה עוד עליית מחירים שהעירייה בטח תמשיך אותה גם 20 שנה קדימה לכל חלקי העיר. למה זה? השירותים השתפרו? אני בתקופת עליזה קיבלתי הוצאות התראה בלי מכתב קודם על החוב. ואז ממשיכים לעקל לאנשים חשבונות ללא מכתב אזהרה. לפי העירייה בכלל אני ב3 חדרים יש לי מטרז' של טירה... מודדים איך שבא למודד ומשתינים עלינו ואומרים זה גשם

יש עוד בקשיש באגף הנדסה או בפיקוח. קח דוגמה תלונה פניה בעירייה במוקד מספר 407400 שהעירייה לא מטפלת. מה קרה? שטח ציבורי נהיה פרטי?

הפארקים בעיר... פארק מגדל המים ניסית למצוא ברזיית מים שעובדת? למה העירייה לא התייחסה לתלונות בעניין שאנשים שלחו כבר לפני 3 שנים.

התלוננו שבפארק התפוח אין שירותים שעובדים או שהאור בלילה לא תמיד נדלק בזמן.

בפארק מבא החמה התלוננו בתחילת המלחמה שהורידו מחסום שכל רכב של ערבי יכול לדהור מאליהו הנביא לתוך הפארק שמלא בילדים. ולא התייחסו.

בפארק ירמות גם תלונות שמשכירים רכבים לילדים שדוהרים במהירות ומסכנים את הסביבה.

העיקר בנו פארקים בלי תחזוקה, למה מי מת?. המצלמות זה לקישוט. חחחח.

למה ?

מישהו נתן את הדין על זה שפארק האקליפטוס נסגר. ושילד מת שם בביצה? וזה עוד מפעם...

הפקחים של החניה בעיר. הצלחת פעם לבטל דוח חניה בעירייה? הפקח זה משהו קדוש שתמיד צודק?

מקווה שבמקום החדש שאני הולכת אליו יהיה סבבה

נושאים: בית שמש, הזנחה, חוסר תחזוקה.
לכלוך, פרסום בבחירות
לכלוך, פרסום בבחירות
לכלוך, פרסום בבחירות
לכלוך, פרסום בבחירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: