שני חברי ממשלה ושום מילה על הגיוס לצה"ל. ביקור מיותר

שר אחד בא לבשר לנו על הקמת אנטנה, וסגן השר בא לבשר לנו על תוספת קו תחבורה מבית שמש ללוד. ממשלה מנופחת, אמרנו? ואם כבר כאן, למה לא לדבר על הסוגיה שמטרידה יותר מכל את עם ישראל- הגיוס לצה"ל. ד"ר קרעי- איכפת לך שחסרים 10,000 חיילים? לא הוכחת את זה.

המפגש עם ד"ר קרעי
המפגש עם ד"ר קרעי

אתמול ביקרו בעיר שני אישים חשובים, אחד שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי (ליכוד), השני סגן שר במשרד ראש הממשלה ח"כ אורי מקלב הוא סגן שר לפיתוח ותחבורה חרדית במשרד ראש הממשלה ובמשרד התחבורה וחבר כנסת מטעם דגל התורה בסיעת יהדות התורה.

הראשון בא לשמוע ולפתור בעיית קליטה בעיר. חשוב. אפילו חשוב לקלוט ולהתעדכן במצבי החירום שהמדינה מצויה בהם. והוא בעזרת פקידיו מלוויו הודיעו שתקום כאן אנטנה. ברצינות? זה הכי חשוב? בשביל זה צריך שר בישראל להתרוצץ מעיר לעיר לבשר על אנטנות? ההגדרה המקצועית לביקור בטיפול באנטנה ממש קטנה ומגוחכת. קרעי יכול לפתור ומסוגל לדבר בענייני אנטנות גם מרחוק. אבל וכבר הגיע לעיר מסרבת להתגייס, לא ידבר בסוגיה של היום, הגיוס לצה"ל? ישבו מולו, נציגי דגל התורה, ונציגי סיעות חרדיות אחרים, נבחרי ציבור חשובים בעירם, לא יקדיש כמה מילים להסביר חשיבות הגיוס לצה"ל, לא שהנוכחים לא יודעים, לפחות שיראה שזה נושא חשוב וצריך למצוא לו פיתרון. למות ולא להתגייס, זוהי חרפת חיים שתרדוף את הציבור החרדי בכל מהלכיו ובכל בקשותיו. כוח פוליטי הוא עניין משתנה, פעם אתה למעלה ופעם אתם למטה. פעם אתם בקואליציה ופעם אתם לא בקואליציה. את המדינה הזו צריך לקיים. ואי אפשר לקיימה ללא הגנה. ד"ר קרעי שיודע לומר משפטים ברצף היה חייב לנצל ההזדמנות לנסות להכשיר לבבות. גם אם זה לא מועיל בוודאי לא היה מזיק. לא, הא לא דבר בעניין, לפחות ע"פ ההודעות לעיתונות שיצאו מהסביבה.

השני ח"כ מקלב. נו, בודאי שמזה לא תבוא הישועה בעניין גיוס לצה"ל. לא ציפינו, אבל בהיותו איש קואליציה, הוא בכל זאת סגן שר. לא נעים להצטייר כאדם שמזיע כדי למצוא זמן לטפל בארגון קו תחבורה מבית שמש למושב אחיסמך- שכונה בלוד. קראתם את ההודעה המגחיכה של הכתב ישי כהן? - כשאין הישגים להציג לציבור החרדי, מפרסמים הודעות לתקשורת עם הישג בהקמת קו תחבורה מבית שמש ללוד...

לא נעים, בשביל קו אוטובוס צריך סגן שר? שדרוג תחבורה ציבורית זה עניין לפקידים, מה לשר ולתחנת אוטובוס? מביש.

אם יש הוכחה טובה לעובדה שממשלת ישראל מנופחת מעל לכל קנה מידה היא התשובה. לא רק שלמטרות שצריך אכן לדבר, לפעול, לעודד לא עושים, או לפחות לא עושים מספיק, מדובר ב זבוז זמן וכסף של נבחרי ציבור המימון לקיומם מכיסינו, וברור לכם שהכיס בימים האלה לא ממש מלא.

נושאים: דר שלמה קרעי, אורי מקלב, ליכוד, דגל, הגיוס לצהל ממשלת נתניהו, בית שמש
המפגש עם ד"ר קרעי
המפגש עם ד"ר קרעי
המפגש עם ד"ר קרעי
המפגש עם ד"ר קרעי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: