'אגף' הצעירים בעירייה מתרוקן - שלושה מהצעירים הבולטים פרשו בחודש האחרון

בשקט, בלי רעש, בלי דיווחים שלא יפגעו בתדמית, עוזבים ופורשים עובדים מסורים ומיומנים והכי מוזר איש לא מספר ולא מדבר על עזיבתם.

1 / 5 ☆ מדרגים: 1
ראש אגף הצעירים שייקה גילעד
ראש אגף הצעירים שייקה גילעד

"אחרי שלוש שנים ואין סוף אתגרים עוזב את המקום שהיה בית עבורי ומתקדם ליעד הבא" "מסכמת 5 שנים בעיריית בית שמש, שנים אינטנסיביות בעשייה, אתגרים והזדמנויות.", אלו שתיים מהכותרות שמספרות תמונת מצב עגומה מאוד בעיריית בית שמש. נהוג לומר שאין אדם שאין לו תחליף, ובכל זאת כשזה קורא יום אחרי יום, ובמשרות חשובות אתה חייב לעצור לרגע ולבדוק מה קורה. גל הפורשים אינו עוצר, יש מי שפשוט מבין שאין לו עוד מה לעשות בעירייה, ויש כאלה שחשו כבר את המחנק הקרב והקדימו ללכת. מי ומי ברשימה?

נדב אלייה, בחור שקט, חייכן ותמיד עונה ממחלקת הדוברות ביקש לסיים תפקידו. "לא חשבתי שאגיד זאת אף פעם אבל אין גאה ממני שהייתי חלק מעיריית בית שמש. יש שיגידו שהעבודה בשלוש שנים האחרונות הפכה לחלק המשמעותי בחיים שלי.

לכל מקום לקחתי את העבודה. לשיחות על שולחן שבת עם המשפחה, נושאי שיחה בשיעורים אקדמאיים ואפילו בבר עם חברים בית שמש הפכה למרכז השיח שלי ושל הסובבים אותי.

ככה זה שלוקחים ללב ועושים את העבודה בתשוקה אינסופית ובאמונה אמיתית שעושים משהו טוב.

אז אחרי שלוש שנים של מאות הודעות לעיתונאות, אלפי תמונות, אין סוף סרטונים, ניהול נכסים וירטואליים עירוניים, שדרוג ועדכון אתר העירייה, הובלת קמפיינים עירוניים משמעותיים ומלחמה נוראית שלצערנו עדיין נמשכת, רוצה להודות מכל הלב לכל מי שהיה חלק מהעבודה שלי בעירייה.

לד״ר עליזה בלוך, ראש העיר (לשעבר) ש״רצתי״ אחריה (תרתי משמע) שלוש שנים שהיו מלאות בעשייה. לרועי לחמנוביץ, דובר העירייה שחנך, לימד ותמיד נתן רוח גבית. לא יכולתי לבקש בוס טוב יותר. לכל השותפים שלי בעיריית בית שמש - תודה גדולה, אספנו חוויות שילוו אותי כל החיים!"

עוד זה מסכם והבאה בתור היא יעל שוקרון, עוזרת מנכ"ל. המסכמת 5 שנים בעיריית בית שמש, שנים אינטנסיביות בעשייה, אתגרים והזדמנויות. שנים בהן התחלתי כעוזרת מנכל וסיימתי כמנהלת פרויקטים.

היתה לי הזכות לקדם עשרות פרויקטים בשיתוף גורמים בעירייה, משכ"ל, חכ"ל, בסך מאות מיליוני שקלים ובחלקם גם לראות את הפירות.

למדתי לא להיעצר בקבלת תשובה שלילית, לחפש את הפתרון היצירתי, ליצור שותפויות אסטרטגיות והפכתי 'הסרת חסמים' למקצוע.

אני רוצה להודות לעליזה בלוך אשת חזון שלא מפסיקה לעבוד. תודה שדרשת ממני הרבה יותר ממה שהאמנתי בעצמי, תודה על ההזדמנות לעבוד עבור עיר הולדתי, לגרום לשינויים קטנים וגדולים ותמיד לחשוב על הטוב המאחד.

תודה לMira Mines על חניכה, על מקצועיות והשראה. לאיתמר ברטוב על הפרופורציות של החיים, על חברות ולב טוב. וליוחנן מאלי על שותפות, על אמון, על דחיפה קדימה ועל הזדמנות להתפתחות ולמידה.

מסיימת תקופה בה הכרתי את המגוון היפה של החברה הישראלית ואת הדיסונאנס בינם לבין נבחריהם ברוב המקרים ויוצאת עם סל כלים וחברים טובים שילוו אותי תמיד.

ויאללה לאתגר הבא".

ורוצים לדעת מי עוד? שייקה גילעד ראש אגף צעירים. שלושה צעירים בהם התגאתה עליזה בלוך לא מעט.

לפחות שתדעו שהעירייה, פנים העירייה אינו עוד כתמול שלשום.

נושאים: בית שמש, עירייה, אגף דוברות, עוזרת מנכל
ראש אגף הצעירים שייקה גילעד
ראש אגף הצעירים שייקה גילעד
ראש אגף הצעירים שייקה גילעד
ראש אגף הצעירים שייקה גילעד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:11 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
'אגף' הצעירים בעירייה מתרוקן - שלושה מהצעירים הבולטים פרשו בחודש האחרון
גולש אנונימי
(1 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 14 ביולי 2024, 14:27

מתי יהיה כתבה שאגף המבוגרים מתרוקן אחרי שיוצאים לפנסיה? הבאתי לך רעיון לעוד כתבה הזוייה