אורחים רצויים בכיבוי אש- לוחמי מג"ב

להכיר מקרוב את פעילות שותפיהם להצלת חיים, אלה מאוייב ואלה מאוייב האש. ביחד הם כוח עצמתי לטובת עם ישראל. לוחמי מג”ב בהכשרה ביקרו בתחנת כיבוי בית שמש: חיזוק שיתוף הפעולה בין כוחות החירום

לוחמי מג"ב בהכשרה: צילום כבה
לוחמי מג"ב בהכשרה: צילום כבה

120 לוחמי משמר הגבול, יחד עם אנשי הסגל של היחדות הנמצאים בשלב ההכשרה, הגיעו השבוע לביקור בתחנת כיבוי אזורית בית שמש. במהלך הסיור נחשפו הלוחמים לעבודתם המורכבת של לוחמי האש ולשימוש בציוד מתקדם המשמש לטיפול באירועים מסכני חיים. כחלק מהביקור, הודגם ציוד מקצועי כגון מערכות כיבוי מתקדמות וערכות לחילוץ המשמשות באירועים מורכבים.

בנוסף להיכרות עם הכלים והציוד, ניתנה ללוחמים הזדמנות להתרשם מקרוב מהאתגרים העומדים בפני לוחמי האש במצבי חירום, תוך מתן דגש על שיתוף הפעולה ההדוק בין כוחות הביטחון השונים. לוחמי מג”ב קיבלו סקירה על הצורך בתיאום בין צוותי החירום בשטח, ועל האופן שבו עבודה מתואמת משפרת את המענה לאירועים בזמן אמת.

מפקד מחוז ירושלים, טפסר שמוליק פרידמן, הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה ואמר: “העברת הידע והניסיון שלנו ללוחמי מג”ב היא חיונית להצלחה במצבי חירום מורכבים. תיאום מיטבי בין גופי החירום מהווה את הבסיס לתגובה מהירה ואפקטיבית. בנוסף, אנו משקיעים תשומת לב מיוחדת בהגברת המודעות לבטיחות באש, הן בקרב גופי החירום והן בקרב הציבור הרחב. ברגע שאתם מסיימים את הטירונות, אתם הולכים למקומות הכי מסוכנים, כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל. שמרו על עצמכם, כי אם לא אתם, אין אף אחד אחר.”

מפקד תחנת כיבוי בית שמש, טפסר משנה אבי הרוש, חיזק את לוחמי מג”ב ואמר: “מאז 7 באוקטובר, הוכחתם שאתם דור הניצחון. אתם מגלמים את העוצמה, הנחישות והמסירות שמאפשרים לכולנו להרגיש בטוחים במדינה המורכבת שלנו. שמרו על עצמכם, כדי שתמשיכו לשמור עלינו. גם כשהאדמה בוערת מתחת לרגליכם, זכרו תמיד שאין לנו ארץ אחרת.”

נושאים: כיבוי אש, מגב, בית שמש.
לוחמי מג"ב בהכשרה: צילום כבה
לוחמי מג"ב בהכשרה: צילום כבה
לוחמי מג"ב בהכשרה: צילום כבה
לוחמי מג"ב בהכשרה: צילום כבה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: