איגוד לוחמי חופש הוקם ברמה ד להילחם בתופעת הפרוטקשן

האיגוד החדש מוקם בברכת ובגיבוי רבני השכונה שגילו כי עסקן רבני איפולסיבי וקרימינל (!!) הונה ועקץ בעלי חנויות, וכי מכתב ההתעוררות רוחנית הומר במחשכים ליוזמה אלימה של אונס לתנאי צניעות מטורפים.

עוצרים את הפרוטקשן, סיציליה כאן.
עוצרים את הפרוטקשן, סיציליה כאן.

רשומון מרעיד ארץ, מרמה ד', השכונה הבנויה לתפארת, אולי משם תבוא הישועה על בית שמש כולה. ויבוא השקט לעיר השלווה. הבוקר החל מאבק מוצהר במי שמנסה לכפות דעתו למרות שהוא מיעוט בשכונה.

לפני כן, משהו שיתאר את השינוי שמתחולל בשכונה החדשה, שכונה בה ייבנו ונבנו כ-14 אלף יח, ד כולם לחרדים. חרדים מזנים שונים, ליטאים, מודרנים, שסניקים, וגם קיצוניים. האחרונים מנסים להכתיב אורח חייהם הקיצונים, לא לדגל ישראל בחוצות, לא לישיבה משותפת במסעדות, לא לחנויות מעורבות, ואפילו יש מי שידבר על מדרכות נפרדות.

ב-7 לאוקטובר נפרץ הסכר ותושבי רמה ד יצאו בהתגייסות המונית למען חיילי צה"ל. נציין עוד, מספר תושבים בשכונה החליטו לעשות מעשה ולהתגייס לצה"ל אבי אבות הטומאה ר"ל. סימנים חיוביים להשתלבות בחזון הציוני של העיר. רחוק היום מלחשוב שהעיר כולה תהיה ציונית עם זה, זו תחילתה של תקופה.

ואחרי שניסו להוריד דגלים מונפים בראש חוצות בערב העצמאות, ואחרי שניסו לאכוף דעה קיצונית על עסקים ויש מי שאומר גם גזירת קופון בעניין. החלה התארגנות מנגד, הפעם בפרהסיה. כן בגלוי!!! יוצאים תושבים נחרצים לא לתת את הרמה לשליטתם הבלעדית.

קראו את הרשומון שפורסם היום בקבוצת תושבי רמה ד. חרדים קיצוניים מנסים להשתלט על עסקים ברמת בית שמש, תובעים מבעלי העסקים התנהלות קיצונית שאינה באופיים של רוב התושבים. "למעלה מאלף משפחות תושבי רמה ד' חתמו השבוע על עצומה של איגוד בעלי עסקים שהוקם בכדי לעצור את יוזמת הפשע המאורגן שמקדמים גורמים מאפיוזיים מחוגי הקנאים".

איגוד לוחמי חופש, כאילו היינו סיציליה, הוקם להיאבק בתופעה. "האיגוד החדש מוקם בברכת ובגיבוי רבני השכונה שגילו כי עסקן רבני איפולסיבי וקרימינל (!!) הונה ועקץ אותם, וכי מכתב ההתעוררות רוחנית הומר במחשכים ליוזמה אלימה של אונס בעלי חנויות לתנאי צניעות מטורפים וחסרי תקדים עליהם יש לארגון הטרור טאליבן זכויות יוצרים". תודו האשמה חריפה ובוטה מכזו לא יצאה כבר זמן רב נגד הקיצוניים. וממשיך הרשומות: "הטרוריסטים תאבי הבצע וחמדני הממון לא בחלו אף בסחיטה באיומים של בעלי עסקים ביניהם בעל עסק למימכר טיטולים ומוצרי היגיינה, בתי דפוס וחנות למימכר צעצועים." שומו שמים עד כדי כך!!!

מה יעשה האיגוד החדש? "האיגוד החדש החליט להילחם עד חורמה בתופעה. האיגוד מורכב מעשרות בעלי עסקים שהצטרפו לאיגוד והסירו חתימתם שנגבתה תחת איומי פרוטקשן. האיגוד יצא הבוקר בקמפיין וצעדים נוספים מתוכננים בשבועות הקרובים."

וואו, מלחמה של ממש ברמה ד. משהו רציני מתחולל שם, האם המשטרה תיכנס לעובי הקורה , האם הרשויות המקומית תשלח נציגיה ונבחריה לבדוק מי מחולל את המהומות ובעיקר לטפל בה ביד קשה. או שבימים הקרובים נראה את המאבק פורץ במלוא עוזו עד כדי אלימות של ממש... בכל מקרה, השכונה היפה הזו עומדת בפני מאבק לא פשוט.

נושאים: רמה, בית שמש, פשע מאורגן, קיצוניות דתית
עוצרים את הפרוטקשן, סיציליה כאן.
עוצרים את הפרוטקשן, סיציליה כאן.
עוצרים את הפרוטקשן, סיציליה כאן.
עוצרים את הפרוטקשן, סיציליה כאן.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: