גרינברג לא שם על בר דוד- בית שמש מזדהה אבל לא שובתת

גם תאגיד מי שמש לא שובת היום וכרגיל עובד 'היום כמו תמיד 24/7'.

לא שובת/ טרוד במציאת כיתות גן תקינות
לא שובת/ טרוד במציאת כיתות גן תקינות

יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד, הכריז על השבתה מלאה במשק היום החל מהשעה 06:00 בבוקר. גני הילדים יהיו סגורים, בתי הספר יפעלו חלקית עד השעה 11:45. לאור כשלונו של בר דוד להחיל את השביתה על כלל הרשויות במדינה, שכבר הודיעו כי לא ייקחו חלק במחאה – שמואל גרינברג גם הוא הצטרף להודעה הזו והחליט 'לא שם על בר דוד', ובעיר בית שמש פרסמו גם כן כי השביתה לא תתקיים בעיר וכלל עובדי העירייה ומוסדות החינוך יפעלו כסדרם.

עד לשאלתנו (אתמול בשעה 18:13) לא חשבו בבית שמש בכלל על הנושא, עיריית ירושלים הקדימה כבר לפני כן להודיע כי היא לא תיטול חלק בשביתה כמו כל מועצות איו"ש, כמו עוד גופים אחרים. רק כאשר ראו בעיריית בית שמש שהרשימה מתגבשת ומתארכת 'העזו' לחשוב על הפרת הוראת השביתה הכי פוליטית שהיתה כאן בישראל. וטוב מאוחר...

כדי להמחיש את השתלשלות האירועים, הנה פירוט הזמנים להודעה על הפרת השביתה. רק כאשר שאלנו ( יום ראשון שעה 18:13) בעיר שלושה גורמים קיבלנו מענה. הראשון להשיב היה פלד דיכטר מנכ"ל מי שמש: מי שמש עובדים 24 שעות 7 ימים בשבוע (18:53). עיריית בית שמש הגיבה באמצעות יועץ הדובר רפי פרלשטיין, תשובה שניתה לא לשואל, כותב שורות אלו, אלא בקבוצת ואטסאפ שהוא מנהל כביכול להרשים שעוד עיתונאים שאלו : "לשאלתכם: עיריית בית שמש לא תשבות מחר."

רק בשעה 20:23 פירט פרלשטיין: תושבי בית שמש היקרים, אנו מודעים לקריאה להשבתה הכללית במשק. עיריית בית שמש, מתוך תחושת אחריות עמוקה לתושבים, החליטה להמשיך ולפעול כרגיל. אנו מאמינים כי השירותים העירוניים חיוניים לתפקוד תקין של הקהילה. ליבנו עם משפחות החטופים, ואנו מחויבים להמשיך ולפעול למען רווחתכם." על החתום היה ראש העיר.

סוף דבר בית שמש לא שובתת היום ומזדהה בודאי עם הרצון לראות כאן את החטופים והשבויים בעזה מיד ועכשיו.

ועוד שאלה כיצד התקבלה ההחלטה לא להשבית? איש לא טורח בדוברות ולא במועצת העיר להסביר.

אגב שביתות, שימו לב לסתירות בדיווחים השונים, במשרד לשירותי דת, בעיריית אשדוד פורסם כי אין שביתה. ובכל זאת שני הגופים האלה (ויש עוד) מפרסמת ההסתדרות כי יש שביתה. המלצתנו לפני שאתם הולכים לאחד מנותני השירותים שתזדקקו להם היום הרמו טלפון. ממילא זו שיחת חינם.

נושאים: בית שמש, ארנון בר דוד, שמואל גרינברג, שביתה.
לא שובת/ טרוד במציאת כיתות גן תקינות
לא שובת/ טרוד במציאת כיתות גן תקינות
לא שובת/ טרוד במציאת כיתות גן תקינות
לא שובת/ טרוד במציאת כיתות גן תקינות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: