דגל התורה השתמשה בנכסי העירייה בניגוד לחוק

ראשי מפלגות ש"ס ודגל התורה קיימו אירועים במקביל לשולחיהם, דגל ניצלה את לשכת המשנה לראש העיר בבית העירייה למפגש עם הציבור והזמינה את מומחה דגל להשיב. מי בא לברך? ראש העיר. מה עם החוק? יבדקו אחר כך...

1 / 5 ☆ מדרגים: 1
האירוע של דגל
האירוע של דגל

השבוע קיים המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין קבלת קהל בלשכתו הממוקמת בבית העירייה. סילברסטין הזמין את מנהל הלשכה לפניות הציבור שע"י דגל התורה שלמה גולדנטל להשיב לציבור בשאלות בנושאים הבאים המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה, משרד השיכון זכאות, הוצאה לפועל, קופות חולים ועוד. הציבור הוזמן להתקשר לטלפון של העירייה ולהירשם. שירותי מזכירות, ע"ח הברון. לפחות אחד התפרסם שהגיע, ראש העיר שמואל גרינברג , אשר התאמץ להגיע לברך. הפעילות לכשעצמה חשובה ומבורכת ומבחינת ראש העיר והמשנה שלו יועדה למצביעי דגל התורה. איך? מנין? האיש אשר הוזמן להסביר לא פחות ולא יותר הוא מנהל הלשכה לפניות הציבור שע"י דגל התורה שלמה גולדנטל. מומחה? יכול להיות שכן, עובדה שיש עוד. מי? בהמשך.

יממה לפני אירגן אותה פעולה סגן ראש העיר יצחק אלמליח מטעם ש"ס. אלמליח הזמין את הרב שמאי שזירי מהחברה למימוש זכויות. גם הוא דאג לאנשיו- למצביעיו לקבל מידע בנושאי ארנונה, חינוך, בינוי, דוחות ועוד. אל הרב שזירי התלוו גם נציגי הציבור של המפלגה בעירייה. מי הגיע לשם? כנראה אנשי ש"ס.

מה ההבדל בין האירוע של ש"ס לבין האירוע של דגל? דגל ערכו זאת בבית העירייה, במשרדו של המנה. בעוד שש"ס שכרו-חכרו קיבלו- לטובת האירוע אולם בבית הכנסת המרכזי חניכי הישיבות ברמה ד.

אין מניעה מלקיים פעילויות כאלה, ואפילו טוב עושים חברי מועצת העיר גם של ש"ס וגם של דגל שמקיימים פעילויות בנושאים שההבנה שלהם אינה כל כך עמוקה עם פרנסים ומביני עניין.

אז היכן הבעיה? ההפרדה- העובדה שסיעות מקיימות אותה פעולה בנפרד אומרת שהפעילות מותאמת לציבור מסויים, אנשי דגל ילכו לרב סילברסטין, אנשי ש"ס ילכו לרב שזירי- זוהי הגדרה פוליטית!!! את ההגדרה הזו לפעילותם נתנו שני הגורמים שהזמינו כל ציבור בנפרד להתייצב לקבל מענה, אלה לדגל, ואלה לש"ס.

חוזר מנכ"ל קובע מפורשות שעל רשות מקומית חל איסור לעשות שימוש במשאביה לצרכים פוליטיים. האם האירועים הנ"ל קיבלו את אישורו של היועץ המשפטי לעירייה? בדקנו, שני האירועים לא עברו תחת עינו הבוחנת של היועמ"ש.

נושאים: עיריית בית שמש, ישראל סילברסטין, שמואל גרינברג
האירוע של דגל
האירוע של דגל
האירוע של דגל
האירוע של דגל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:11 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
דגל התורה השתמשה בנכסי העירייה בניגוד לחוק
אבינועם בוזסולטן
(1 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 14 ביולי 2024, 14:23

ככה זה כשאתה לא מבין אפילו על מה אתה כותב. בעוד ש"ס עשו אירוע עסקי, הזמינו חברה מסחרית לתת ייעוץ ואחריו למעוניינים שירות בתשלום, בדגל הזמינו איש ציבור שמשרתו היא פניות ציבור כבר שלושה עשורים ללא תשלום מהפונים. ואגב, אתה מוזמן לחייג היום לשלמה גולדנטל ולקבל מענה גם אם אתה לא קשור לדגל. תמצא משהו אחר להתעלק עליו