דובר חדש לעיריית בית שמש - מחליף את הפורש לחמנוביץ

אלי ג'אן ייכנס לתפקידו החדש כדובר עיריית בית שמש, ובמסגרת זו יוביל את מערך התקשורת העירוני ואת הדיגיטל העירוני, תוך מחויבות לשקיפות ולשירות מיטבי לתושבי העיר.

אלי ג'אן
אלי ג'אן

המחליף לד"ר רועי לחמנוביץ נמצא, כתב לשעבר בכיכר השבת, ודוברה של עיריית קרית מלאכי, אלי ג'אן יכנס לנעליו של לחמנוביץ, העיתונאי רב המוניטין.

הנה ההודעה שיצאה מהדוברות בבית שמש, "עיריית בית שמש מודיעה על מינויו של אלי ג'אן לתפקיד דובר העירייה החדש. ג'אן, איש תקשורת ודוברות ותיק ומנוסה, מנהל את הדוברות והדיגיטל של עיריית קריית מלאכי מאז שנת 2016. במסגרת תפקידיו הקודמים, שימש ככתב ברשת 'ידיעות תקשורת' בעיתוני ידיעות הדרום וידיעות ירושלים, וזכה בפרסי מצטיין הרשת בשנים 2011 ו-2012. כמו כן, היה עורך משנה בעיתון 'האור' וכתב באתר 'כיכר השבת'.

ג'אן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בהצטיינות בסוציולוגיה ומשאבי אנוש.

ג'אן ייכנס לתפקידו החדש כדובר עיריית בית שמש, ובמסגרת זו יוביל את מערך התקשורת העירוני ואת הדיגיטל העירוני, תוך מחויבות לשקיפות ולשירות מיטבי לתושבי העיר.

ראש העיר בית שמש שמואל גרינברג: "אני מברך את אלי על מינויו לתפקיד הדובר החדש של עיריית בית שמש. הניסיון הרחב שלו בעולם התקשורת והדוברות יתרום רבות לעיר ולתושביה, ואני בטוח שהוא יוביל את מערך התקשורת העירוני בהצלחה רבה. אני מודה לו על הצטרפותו ומאחל לו ולנו הצלחה רבה בתפקידו החדש."

האם בכך מתייצב הרכב הדוברות בעירייה בעידן של גרינברג? לפחות על הנייר נותרו שני דוברים, יוסי ריינר ואלי ג'אן. חסכון במשרה אחת, בימי בלוך הועסקו שלושה דוברים. אצל גרינברג נולד מושג חדש- יועץ לדוברות. יועץ שכותב בעצמו ומעביר הודעות לעיתונות.

אגב לחמנוביץ כבר שב לכתוב ו במעריב ו עם תוארו החדש אסטרטג ומומחה למגזרים. רכש ניסיון בבית שמש.

נושאים: דוברות, בית שמש, גרינברג, לחמנוביץ
אלי ג'אן
אלי ג'אן
אלי ג'אן
אלי ג'אן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: