הדאטה סנטר של אמזון- עכשיו מפתחים את הצמיחה הכלכלית האפשרית

באוגוסט 2023 חנכה אמזון בעיר את הדאטה סנטר שלה בעיר יחיד עם שני דומים בשוהם ובעמק חפר. מרכזים שיתו שירותים למשרדי הממשלה השונים.

מתחככים בהנאה
מתחככים בהנאה

אזור הענן של AWS בישראל מספק ללקוחות את האפשרות לפרוס יישומים הניתנים להרחבה, ולעשות זאת בצורה מאובטחת ואמינה - ברמה הגבוהה ביותר, עם זמני שיהוי קצרים יותר. צפו בלקוחות מובילים בישראל מספרים על העבודה עם AWS. מידי שנה מתקיים במרכזי החברה בתל אביב כנס אליו מוזמנים כל המי ומי בעולם העסקים והפוליטי המקומי. השנה התחככו באורחים החשובים של הכנס גם שמואל גרינברג ואריה ברדוגו, נכחו אתמול (רביעי) באירוע הפתיחה של הכנס השנתי של אמזון ווב סרוויסיס בישראל.

באירוע השתתפו בכירים מהממשלה, מתעשיית ההייטק, הפיננסיים והבריאות. כאופיו של האירוע הוא להתחכך ולהכיר פנים בתקווה שאולי באחד הימים יצטרכו הצדדים זה לזה.

"באירוע שוחח ראש העיר עם הנהלת החברה בארץ על שיתוף הפעולה בין אמזון לבית שמש, על הצמיחה הכלכלית הצפויה לעיר ועל התוכניות לעתיד." נכתב בהודעת דוברות העירייה. איזה שיתוף פעולה יכול לצמוח בין בית שמש החרדית לבין החברה זולת יכולת לספק שטחי אחסנה? גם זו לטובה. שטחי אחסנה יכולים להניב ארנונה יפה שתנפח מעט את סכומי הארנונה מתעשייה . המיקום אגב בתוך שטח התעשייה הר טוב.

זהו זרע שכבר נבט בשנת 2020. בעיתון גלובס ידעו לדווח באוגוסט 2020 כי אמזון מקדמת הקמת דאטה סנטרים בשלושה מקומות בישראל כל אחד בהספק של 16 מגה וואט. באמזון החלו לקדם מהלך ביחד עם חברת עזריאלי וחברת קומפס האמריקאית. המתחמים בהם היו אמורים על פי הדיווח להקים את הדאטה סנטרים הם באזור בית שמש, באזור שוהם ובעמק חפר. היקף עסקאות הנדל"ן הוערך בכ-300-400 מיליון שקל והמהלך כולו הוערך בכמיליארד שקל". המטרה הייתה לספק מכאן ומשאר המקומות שירותי ענן לממשלת ישראל. מיקומו של מרכז

בכל מקרה חשיבות יש לנוכחות הנציגים מבית שמש בכנס, לפחות שיזכרו את ההבטחה והזכייה במכרז ההוא משנת 2020.

נושאים: דאטה סנטר, aws, בית שמש, כנס שנתי
מתחככים בהנאה
מתחככים בהנאה
מתחככים בהנאה
מתחככים בהנאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: