הוארך מועד הגשת מועמדות למכרז ראש מינהל חינוך

ארבעה חודשים מהתפטרות דרור ואין עדיין ראש מינהל לחינוך, המכרז פורסם לראשונה ב-10.5, המכרז פורסם שוב עם מועד חדש, ועתה בפעם השלישית מוארך מועד הגשה למועמדים. אלמליח: הסיבה טכנית בלבד.

מינהל חינוך
מינהל חינוך

מועד הגשת מועמדות למשרת ראש מינהל חינוך הוארך, כזכור היה אפשר להגיש מועמדות עד לתאריך 22.4.2024, מועד שכבר חלף, העירייה האריכה בעוד 10 ימים את מועד ההגשה והעמידה אותו על יום 1.9.24. בשעה שתלמידי ייכנסו לביה"ס ויעשו צעדם הראשון, מינהל חינוך בבית שמש יהיה ללא ראש. אין קופצים על המציאה- או שאולי זו לא מציאה בכלל.

האם יכול להיות שהחלל שהותירה דרור כל כך גדול או שאולי אין מתאימים כל כך למשרה החשובה בבית שמש או שבכלל אין הסכמה עדיין בין הממונה על החינוך לבין ראש העיר.

מכרז החינוך יצא לראשונה ב-10 למאי, ארבעה חודשים, כמעט ארבעה חודשים, חסר 10 ימים ואין עדיין מחליף לשרי דרור.

כזכור איוש המשרה הזו עמד במוקד עימות בין ראש העיר לבין סגנו הממונה על החינוך אלמליח, אשר ביקש להביא למשרה מועמדת מטעמו, מקורבת פוליטית, ראש העיר דחה על הסף את הרעיון והתעקש להוציא מכרז מחדש ולהאריכו למועד סביר בו יוכל מאן דהוא לעמוד. מתברר כי למועד שפורסם אין מענה או שיש, בכל מקרה המכרז הוארך בעוד 10 ימים לאפשר למועמדים להגיש מועמדות.

ביקשנו תגובת העירייה, כאשר זו תגיע, אם תגיע, נפרסמה בהקדם.

הממונה על החינוך סגן ראש העיר איציק אלמליח אומר שהסיבה היא טכנית פשוטה. "מנהלת משאבי אנוש היתה בחופש והיא המרכזת את קבלת המכרזים, אז החלטנו לפרסם הארכה במכרז זה וגם במכרז דובר העירייה.. ב-1.9. 24 ייסגרו המכרזים ואז יתחיל ההליך לבדיקת כשירות המועמדים לשתי המשרות".

נושאים: בית שמש, מכרז מינהל חינוך, הארכת מועד
מינהל חינוך
מינהל חינוך
מינהל חינוך
מינהל חינוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: