הולנדר לפני פיצוץ: יום אחד אכתוב, ואכתוב ואכתוב על להיות חברת מועצה ציונית בעיר חרדית

הולנדר מאוכזבת, כועסת, זועמת, מתוסכלת? אולי גם וגם וגם האישה היחידה בקואליציה, הציונית היחידה במחנה נבחרי הציבור הקובע את סדר יומנו, "ועל המציאות הכואבת ובבית שמש עולם כמנהגו נוהג"

הולנדר הבית שלנו
הולנדר הבית שלנו

פוסט שהעלתה המשנה לראש העיר רינה הולנדר, מעיד על המצב השברירי בתוך הקואליציה ועל התנהלותה כלפי המציאות והמצב. הולנדר מאוכזבת, כועסת, זועמת, מתוסכלת? אולי גם וגם וגם. הולנדר לא מסתירה רחשי ליבה, האישה היחידה בקואליציה, הציונית היחידה במחנה נבחרי הציבור הקובע את סדר יומנו כותבת בפוסט הבא: "יום אחד אכתוב, ואכתוב ואכתוב על להיות חברת מועצה ציונית בעיר חרדית. על תחושותיי ביום בו נפלו 11 מטובי בנינו לרבות 1 מבית שמש, ובחוצות העיר עולם כמנהגו נוהג, ועל טקסים ועוד טקסים ועוד טקסים יפים ומיוחדים, "למען נשים" מצולמים כל כך יפה- בלי אף אשה

ועל הקשר בין הדברים.

סתם עוד יום של חול בעיר בית שמש!!

אה, ועל חוק הרבנים כנייר לקמוס של ממשלה, כי הקרבות ברפיח, מאות חיילים יפים צעירים ומתים, 120 חטופים, 300,000 מילואימניקים שמקבלים עכשיו צווי 8 בפעם השלישית, עשרות אלפי תושבי הצפון שאין להם בית, מאות אלפי ילדים ובני נוער שסובלים מחרדות ופוסט טראומה כל אלה מזמן כנראה איבדו מזוהרם. נמנה עוד כמה רבנים, הם בטח יתקנו את כל שאר הבעיות!!!"

והפוסט הזה זכה לתגובות. "שומעת את הכאב והתסכול שלך עד לכאן . מחזקת את ידייך ומייחלת לימים טובים יותר , בכל החזיתות" כותבת לה אחת בשם אלה בן שיטרית.

מיכל סיון פיידלין כותבת לה: " הכל מטורלל כל כך".

והיתה גם ביקורת: " את חושבת שעולם כמנהגו נוהג אבל במוסדות החינוך החסידיים של הילדים שלי (ולא, לא מדברת על נצח והבעל שם טוב, מוסדות חסידיים פרופר) אמרו פרקי תהילים והדליקו נרות לעילוי נשמתם. אמהות חרדיות גם לא ישנות בלילה מדאגה, חלקן כי יש להן ילדים בצבא, חלקן כי יש להן אחיינים. אחים בצבא חבל. כל כך הערכתי את הדרך שלך עד עכשיו, ופתאום כדי לגרד עוד כמה לייקים את מלכלכת על ציבור שלם. כתבה לאה ריינר קורמבליט.

נושאים: רינה הולנדר, בית שמש, חרבות ברזל, אירועים, חרדים
הולנדר הבית שלנו
הולנדר הבית שלנו
הולנדר הבית שלנו
הולנדר הבית שלנו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: