הזמנה לקבל הצעות במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה- לצביון חרדי

ככה גרינברג רוצה לשמור אתכם כאן. בהבל פה אחד קורא לכולם, ומצד שני יוצא מכרז לבניית דירות לחרדים בשכונה החילונית, שכח מזה.

מכרז ה 2
מכרז ה 2

מיד אחרי סיום דבריו ברשת ב הופצו אלה ברשת בית שמש החדשות – שהופכת להיות השופר לכל פיפס מגרונו . הנה הדברים שהביאו בשמו: "אז מה עם אני חרדי? מה זה אומר עלי? הבאתי תרבות לציבור הכללי ופעילויות פנאי שלא היו בעיר שנים, אנחנו מתחילים התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, מתכננים להם דיור ותעסוקה. אל תנסו להוציא כותרת על העדפת מגזר כזה או אחר, בבית שמש יש מקום לכולם ואני עובד בזה שלכל ציבור יהיה פה את המקום".

עוד מגרינברג ברשת ב': "אין סיבה לגלגל עיניים, חתמנו הסכמים פוליטיים לגיטימיים בדיוק כמו שהיה לאורך כל ההיסטוריה בוועידות המפלגות ובאירועים הפוליטיים הגדולים שכולנו מכירים. בפוליטיקה תמיד היו דילים וזה בסדר. אני שייך למפלגת דגל התורה ואני גאה בזה אבל זה לא רלוונטי, אני ראש עיר של כולם ופועל כדי לשפר את החיים של כולם".

'לא יבש הדיו' על הבל פיו של ראש העיר בשידור ברשת ב כאן 11 היום מכיכר העיר בבית שמש וכבר נמצא שהאמת רחוקה ממנו, המציאות מדוייק לומר.

מכרז מקוון שהפיצו רשות מקרקעי ישראל ומשרד השיכון אומר אחרת לגמרי. במכרז מתפרסמת הזמנה לקבל הצעות במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה. מכרז לקבלנים לתת הצעות מחיר למגרשים לבנייה רוויה בשכונה נווה שמיר ה'2 לבניית 720 יח"ד ב-6 מתחמים, מסחר ותעסוקה, שכונת נווה שמיר ה'2 בעלת מאפיינים המתאימים לצביון חרדי.

חבר מועצת העיר דודי גוזלן עוקב אחר הנושא בפניות למשרדי השיכון ומבקר המדינה.

נושאים: משרד השיכון, שמואל גרינברג, רמי, דודי גוזלן, כאן 11
מכרז ה 2
מכרז ה 2
מכרז ה 2
מכרז ה 2
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: