החל גיוס עובדים להיכל התרבות העירוני

בלי תקציב מאושר במשרד הפנים, בלי טופס 4, ובלי החלטה כיצד יתופעל ההיכל, באופן עצמאי או בכפיפות לחברה לתרבות הוחל בגיוס עובדים להיכל התרבות

היכל התרבות
היכל התרבות

היכל התרבות טרם זכה לטופס 4 ולאישור אכלוס, מה שאומר אישור תפעול. כבר יש לו תקציב של 2 מיליון שח, תקציב תפעול שעדיין לא אושר במשרד הפנים. יקח לפחות חודשיים ימים אם לא יותר עד שתאושר המסגרת התקציבית הכללית של העירייה בה כלולה מסגרת התקציב להיכל התרבות.

בעירייה לא מחכים לאישור, ממש כפי שגייסו עובדת מנהלת היכל תרבות לפני שהיכל נבנה והושלמה מלאכתו, גייסו עובדת תחת כותרת היכל תרבות.

בלי תקציב מאושר, בלי טופס 4, ובלי החלטה כיצד יתופעל ההיכל, האם בדמות חבריו בעיר, היכלות התרבות של רשת המתנסים, בכפיפות לממונה על רשת המתנסים או במסגרת חברה לתרבות מתחילים בגיוס בעלי תפקידים לאיוש משרות בהיכל התרבות. רותמים את העגלה לפני הסוסים...

אלו הן המשרות הנדרשות להיכל התרבות: מנהל טכני, רכז אדמיניסטרטיבי, ומנהל שיווק. בקרוב מאוד יוצאו לפחות עוד משרה אחת לתפקוד- מזכירה. כולם אגב כפופים למנהלת היכל התרבות, הגיוני בהחלט.

נושאים: היכל פיס לתרבות, בית שמש, חברה לתרבות, משרד הפנים
היכל התרבות
היכל התרבות
היכל התרבות
היכל התרבות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: