היכל התרבות טרם זכה לטופס 4 ולאישור אכלוס, מה שאומר אישור תפעול. כבר יש לו תקציב של 2 מיליון שח, תקציב תפעול שעדיין לא אושר במשרד הפנים. יקח לפחות חודשיים ימים אם לא יותר עד שתאושר המסגרת התקציבית הכללית של העירייה בה כלולה מסגרת התקציב להיכל התרבות.
בעירייה לא מחכים לאישור, ממש כפי שגייסו עובדת מנהלת היכל תרבות לפני שהיכל נבנה והושלמה מלאכתו, גייסו עובדת תחת כותרת היכל תרבות.
בלי תקציב מאושר, בלי טופס 4, ובלי החלטה כיצד יתופעל ההיכל, האם בדמות חבריו בעיר, היכלות התרבות של רשת המתנסים, בכפיפות לממונה על רשת המתנסים או במסגרת חברה לתרבות מתחילים בגיוס בעלי תפקידים לאיוש משרות בהיכל התרבות. רותמים את העגלה לפני הסוסים...
אלו הן המשרות הנדרשות להיכל התרבות: מנהל טכני, רכז אדמיניסטרטיבי, ומנהל שיווק. בקרוב מאוד יוצאו לפחות עוד משרה אחת לתפקוד- מזכירה. כולם אגב כפופים למנהלת היכל התרבות, הגיוני בהחלט.