הכירו את מפקדת הגדוד היחידה בחיל הטכנולוגיה

סא"ל שרי אמסלם, בת בית שמש, מפקדת הגדוד היחידה בחיל הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, שיגרה את השופלים שהרסו את תחנת משטרת שדרות ב-7/10 ומאז עוסקים חיילי הגדוד בתיקון הכלים.

בהצדעה למפקדת לוחמת צילום מהכתבה
בהצדעה למפקדת לוחמת צילום מהכתבה

סא"ל שרי אמסלם מפקדת הגדוד היחידה בחיל הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, שיגרה את השופלים שהרסו את תחנת משטרת שדרות ב-7/10 ומאז עוסקים בתיקון הכלים. נטלי מתוקו - כתבה (כאן 11 מוצ"ש) על היחידה והחיילים המיוחדים שמגיעה אליה לאחר נשירה ממסגרות אחרות.

שרי מקדישה את סיפור חייה לאביה פרוספר אמסלם ז"ל, אדם יחיד ומיוחד שגידל משפחה לתפארת בעיר. שרי, סליחה סא"ל שרי, מפקדת הרבה בזכות עצמה, מפקדת לא שגרתית, שנלחמת על עתיד החיילים שהגיעו אליה לאחר שנשרו מיחידות אחרות. מלאה נחישות, חדורת מטרה לא רק לתפקידה אלא גם לחברה, בשעה שהיא מאמצת לגדוד שלה מכל בני החברה הישראלית. כן, אל תופתעו יש בצוות הגדוד הלוחם הזה גם חרדים, גם חילוניים, גם מבוגרים, גם צעירים, כולם כולם מלאי נחישות לעשות את המיטב והמירב למימוש חובתם ואחריותם לציוד המופקד בידיהם.

גדוד אחזקה מרכז 638 בבסיס ג'וליס, תפקידו גם לשפץ, לתקן, להחליף, ובעיקר לשנע כלים כבדים לטובת פעילות צהלית בכל מקום שנדרש. בימי המלחמה האחריות של הגדוד גדלה ומקבלת משנה תוקף, שכן הכלים הכבדים האלה פורצים דרך, מיישרים שטחים, מבטלים מורכבות מסכנת חיי חיילים לעיתים כשהם בראש הכוח, לעיתים בתוכו, לעיתים בודדים בעורף או בחזית, עד לסיום המשימה.

כתבתה של נטלי מפרגנת רבות ליחס האישי שמעניקה שרי לחייליה. כל חייל ביחידה מרגיש את היחס הזה באופן אישי. שרי עשתה מהפכה ביחס של הפיקוד לחייל בגדוד. היא ביוזמתה דאגה לארוחת צהריים משופרת הכוללת תפריט מבורך של ארוחה דשנה שנותנת לחייל תמיכה וחיזוק להמשך המשימות.

והמשימות מגוונות, בימים האלה נעשית העבודה עוד יותר מאתגרת, להספיק להכין את הכלים, להכשירם או לתחזוקתם. שרי עושה כל אלה בנפש חפצה ובלב אוהב. "לחיל בשטח אסור שתהיה סיבה או גורם הכלול בכלי מלחמה שימנע ממנו מלבצע את המשימה. אנחנו נעשה הכל מבחינתנו למענו". שרי בת בית שמש, גדלה והתחנכה במוסדות החינוך עד לגיוסה לצה"ל מציינת את בית גידולה בכבוד ולא שוכחת לרגע את המקום ממנו צמחה. גאווה וכבוד לאם היקרה סוזן ולאחיה האוהבים יגאל, יואב, יניב ואבי אמסלם.

נושאים: צהל, שרי אמסלם, כאן 11, בית שמש
בהצדעה למפקדת לוחמת צילום מהכתבה
בהצדעה למפקדת לוחמת צילום מהכתבה
בהצדעה למפקדת לוחמת צילום מהכתבה
בהצדעה למפקדת לוחמת צילום מהכתבה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: