המסע נמשך: מרח' המשלט לבית עזרת אחים

ראש העיר ומנכ"לו החדש במסע היכרות עם מוסדות ופעילויות בעיר, בבית עזרת אחים למדו על פעילות החסד והתרומה לקרבת אחים בהתנדבות ובמתם בסתר.

ביקור תומך ומחזק
ביקור תומך ומחזק

יום של ביקורים היה היום לראש העיר, אחרי ביקור ב מרכז יום לקשיש הלך לראות פנינה נוספת בכתר החסד בעיר, הפעם ברמת בית שמש א, בית עזרת אחים. עבור אוהד שגב זו בודאי היכרות ראשונה עם בית מלא חן וחסד, עבור שמואל גרינברג זו חזרה לזירה מוכרת מקדמא דנא. גרינברג היה ממובילי המאבק להוציא את בית ספר שפות ותרבויות ממיקומו ברמה א' ולהעבירו למוסדות חינוך חרדים.

היום הגיעו השניים, שמואל גרינברג ומנכ"ל העירייה אוהד שגב לביקור בבית "עזרת אחים" בעיר. השניים סיירו במחלקות השונות, ובחדרי הטיפולים והפעילויות ובחלל הטיפולי - הסנוזלן, ראש העיר ביקר בחדרי הפעילויות השונים והתרשם עמוקות מהיקפי הפעילויות. לסיור החשוב הזה לא התלווה הממונה על הרווחה שלמה ברילנט וחבל.

במהלך הסיור שמעו הבכירים מיו"ר הארגון אברהם קאפ על הפעילות הרבה במועדונים ובקייטנות הקיץ.

ראש העיר והמנכ"ל ראו את הנתונים לגבי פעילויות החירום והשגרה וכן הפעילויות שהתקיימו לאורך כל מלחמת חרבות ברזל והודו בחום לעובדי ומתנדבי עזרת אחים על הפעילות הרבה והמשמעותית בשנה האחרונה. אם רק היו נותרים עוד שעות אחדות במבנה היו רואים בעיניהם פעילות חסד אמיתית של עזרת אחים לקראת שבת הבאה, חלוקת מצרכי מזון לעשות משפחות בכל העיר. חלוקה היוצאת מהבית בעזרת מתנדבים ברוכים.

נושאים: עזרת אחים, הרב אברהם קאפ, שמואל גרינברג, אוהד שגב
ביקור תומך ומחזק
ביקור תומך ומחזק
ביקור תומך ומחזק
ביקור תומך ומחזק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: