הנהלה חדשה לעירוני בית שמש בליגה ב'

מחליפים סוסים בעליה, ביטוי מסביר את חילופי הגברי בצמרת הנהלת עירוני. יוסי דהן במקום רפי טוביאנה.

הנהלה חדשה לעירוני
הנהלה חדשה לעירוני

לקראת פתיחת עונת המשחקים החדשה אנו מתבשרים שקבוצת הכדורגל של עירוני בית שמש, שהעפילה העונה מליגה ג׳ לליגה ב׳, החליפה את כל חברי ההנהלה שלה. יושב הראש של ההנהלה החדשה הוא יוסי דהן, איש הייטק תושב העיר ובעברו מנכ״ל בית״ר ישראל, ולתפקיד גזבר העמותה נבחר עמי כהן, תושב העיר ואיש כדורגל אשר אימן בעשרות השנים האחרונות ילדים ונערים בעיר.
יוסי ועמי יחליפו את רפי טוביאנה ואבי קדוש ששימשו יו״ר וגזבר בשנים האחרונות (בהתאמה). נציין כי החילופים הם לא לפי בחירה או מכרז או כל צורה דמוקרטית אחרת, הם מינוי של הממונה על הספורט.
ההנהלה החדשה מתכוונת לפתוח קבוצת ילדים נוספת, ולהתמקד בגיוס ספונסרים ותקציבים חיצוניים על מנת להעמיד קבוצה שתתמודד בהצלחה בליגה החדשה. ההנהלה החדשה תפעל ליצירת מועדון אוהדים מסודר, פרסומים ועדכונים מול הרשתות החברתיות, שיתוף פעולה עם רשת המרכזים הקהילתיים וחיזוק ענף הכדורגל בעיר. בהודעה שפורסמה הערב לא נמסרו שמות חברי הנהלה נוספים.
המשנה לראש העיר והממונה על הספורט משה שטרית: ״אני רוצה לברך את חברי ההנהלה החדשים. עם כניסתם הם ניגשו במרץ לעבודה ואנחנו כבר רואים שינויים חשובים המתאימים למועדון שיש לו יומרות להתקדם לליגות בכירות יותר. אני סמוך ובטוח שהם יעשו את המקסימום להצלחת המועדון ואני בכל אופן מתכוון לעשות מה שניתן כדי להקל על עבודתם וכדי לקדם את ענף הכדורגל ואת הספורט בכלל בעירנו. זו הזדמנות גם לומר תודה גדולה לאלו שהם מחליפים. ליו״ר רפי טוביאנה שבמשך שנים הוביל את עירוני בית שמש, בטוב וברע, הקבוצה הייתה חלק בלתי נפרד מרפי ועל כך כולנו מודים לו, וכמובן לגזבר אבי קדוש שהצטרף למועדון בשנים האחרונות ועמל רבות לייצב את עירוני כלכלית. בית שמש מודה להם ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה, נעשה הכל כדי להחזיר את בית שמש לימים היפים שלה״

נושאים: עירוני בית שמש, ליגה ב, התאחדות לכדורגל, יוסי דהן
הנהלה חדשה לעירוני
הנהלה חדשה לעירוני
הנהלה חדשה לעירוני
הנהלה חדשה לעירוני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: