הרשות לפיתוח כלכלי חברתי של המגזר החרדי במפגש בעיר

מפגש מעורר ציפיה, לראות כמה יגיעו. האם יגדל מס' העסקים בעולם החרדי? להזכיר כי שלושה גורמים מטפלים בניסיונות להגדיל את מספר העוסקים במגזר החרדי. הלואי.

סגן השר בביקור קודם בעיר
סגן השר בביקור קודם בעיר

"אין בהקמתה של הרשות או בתפקידיה כדי לפגוע במעמדם, אחריותם או סמכויות הביצוע של משרדי הממשלה, בתחום סמכותם, לטיפול במגזר החרדי." כלומר בנוסף לפעילות בכל משרדי הממשלה המדינה מעמידה המדינה רשות מיוחדת, לציבור החרדי בהחלטתה לתעדף את החרדים.

החלטת ממשלה מס' 182, מיום ה - 5 ליולי 2020, קבעה כי תוקם רשות לפיתוח כלכלי-חברתי של המגזר החרדי, במשרד ראש הממשלה כאשר בהמשך נקבע בהחלטת ממשלה מס' 131 מיום 19.07.2021 על העברת שטח הפעולה של הרשות לפיתוח כלכלי-חברתי של המגזר החרדי ממשרד ראש הממשלה למשרד לשוויון חברתי.

החלטת הממשלה קבעה כי תפקידי הרשות יכללו, בין היתר, ריכוז ותיאום עבודת הגורמים הממשלתיים בכל הנוגע לפרויקטים המיועדים למגזר החרדי, לרבות ריכוז עבודת צוותים בין-משרדיים והסרת חסמים, בשיתוף נציגים מכלל הגופים הרלוונטיים; ייזום וגיבוש החלטות ממשלה לקידום חברתי כלכלי של המגזר החרדי ותוכניות וכלים מבוססי פתרונות ייחודיים המותאמים למאפייני האוכלוסייה החרדית; הובלת מנגנוני שיתוף והיוועצות עם נציגי המגזר החרדי וכן השתתפות בוועדת היגוי שמטרתה הסרת חסמים בכל הנוגע לפעולות הממשלה הדורשות התאמה למגזר החרדי בתחום הכלכלי-חברתי.

כדי לתפעל רשות כזו צריך מיליונים שאינם היום בקופה הציבורית. בימי מלחמה חוסכים, מצמצמים הוצאות. 190 מיליוני ₪ או 200 או יותר מוקדשים למטרה 'הקדושה' של שכנוע חרדים לצאת לעבוד. מכשירים אותם בקורסים כמעט בחינם, מלמדים אותם את הבסיס ואת החסר כדי להביאם לרמה בה יוכלו לתרום במקום העבודה.

היום בשעה -12:00 תתקיים ישיבה בעיריית בית שמש עם הרשות לפיתוח כלכלי חברתי של המגזר החרדי במשרד ראש הממשלה, בהשתתפות סגן השר אורי מקלב. הפגישה תעסוק בכל האתגרים העומדים בפני בעלי/בעלות עסקים חרדים. נוכחותכם חשובה מאוד, להשמיע ולשמוע.

ח"מ העיר חרדי רואה חשיבות רבה בהשתתפות בפגישה ולמען המשך הפיתוח הכלכלי בעיר בית שמש. יש בעיר לפחות שלושה גורמים הפועלים למען המטרה אחת, רשות ממלכית, שירות התעסוקה, מנהלת תעסוקה מטעם הנ"ל ועוד מנהלת תעסוקה במסגרת קרן שמש. שילוש קדוש לטובת מטרה אחת: ללמד, למקצע, לגייס, לשכנע שעבודה היא פרנסה לקידום ולהתפתחות.

מטרת המפגש: ללמוד על קשיים וחסמים אפשריים שהמדינה מעמידה לבעלי עסקים באמצעות אסדרה (רגולציה) מגבילה.

המפגש ביוזמה משותפת של הגב' אלישבע ליברמן, ראש תחום פרויקטים ברשות לפיתוח כלכלי חברתי של המגזר החרדי במשרד ראש הממשלה. ומר גבריאל וינרבה ראש תחום בחינה יזומה ברשות האסדרה במשרד ראש הממשלה.

אנו מזמינים אותך לראות במפגש זה הזדמנות להשמיע קולך ולהשפיע על מהלכי הממשלה לטובת בעלי עסקים, ובכך לתרום לשיפור והפחתת יוקר המחייה. המפגש במעמד סגן השר במשרד ראש הממשלה אורי מקלב. . מזמיני את הנשים, לא עיתונאים, גם לא עיתונאיות להתרשם..

נושאים: הרשות לפיתוח כלכלי חברתי, חרדים, בית שמש, אורי מקלב.
סגן השר בביקור קודם בעיר
סגן השר בביקור קודם בעיר
סגן השר בביקור קודם בעיר
סגן השר בביקור קודם בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: