השראה, שייכות, חילוץ והצלה- מעלים לו את האנדרנלין

הקיץ כאן, החופשה במוסדות החינוך החלה. מה עושים בזמן הפנוי? הנה לימדו מסיפור אישי. יהלי שלמה ועקנין הוא דוגמה מעוררת השראה לבני נוער שרוצים לעשות שינוי אמיתי ולמצוא משמעות בפעילות התנדבותית. אם גם אתם רוצים לתרום לחברה ולחוות סיפוק מעשייה משמעותית, הצטרפו להתנדבות בכיבוי אש!

מתנדב מצטיין יהלי ועקנין
מתנדב מצטיין יהלי ועקנין

יהלי שלמה ועקנין, תלמיד תיכון ונער פעיל בבית שמש, מלא רוח נעורים, זכה לאחרונה בתואר מתנדב מצטיין מטעם העירייה. יהלי מתנדב בתחנת כיבוי האש האזורית של בית שמש, ומספר על חוויותיו בהתנדבות ועל החשיבות שהוא רואה בה. "ההתנדבות בכיבוי נותנת הרגשה של משפחתיות, אני רוצה לציין את החיבוק החם שאני מקבל ממפקד המשמרת יורם חדד ומלוחמי האש במשמרת. כשאני נמצא במשמרת, אני מרגיש שאני תורם ועושה דברים משמעותיים שקשורים באופן ישיר בהצלת חיים ורכוש, ואין דבר יותר מספק מזה."

יהלי מדגיש כי ההתנדבות בכיבוי מתאימה במיוחד לבני נוער שרוצים לתרום לחברה ולחוות סיפוק אמיתי מעשייתם. "אין ספק שבני נוער שרוצים לתרום וגם להרגיש מזה סיפוק ענק, כדאי להם לבוא ולהתנדב בכיבוי," הוא אומר.

טפסר משנה אבי הרוש, מת״ח בית שמש: ״יהלי הוא מתנדב בעל מוטיבציה גבוהה ורצון עז ללמוד ולהשתפר. הוא מקרין אווירה נעימה, מתנדב מעבר למשימות השוטפות ומהווה דוגמה אישית לכולנו. לאחרונה, הוא משתתף בהדרכות וימי עיון בקהילה, מעודד אחרים להתנדב ומדגיש את חשיבות התרומה לקהילה. ״

יהלי שלמה ועקנין הוא דוגמה מעוררת השראה לבני נוער שרוצים לעשות שינוי אמיתי ולמצוא משמעות בפעילות התנדבותית. אם גם אתם רוצים לתרום לחברה ולחוות סיפוק מעשייה משמעותית, הצטרפו להתנדבות בכיבוי אש! פנו לתחנת הכיבוי הקרובה למקום מגוריכם והצטרפו למשפחת הכבאים.


רוצים להתנדב גם אתם? המליצו לבני הנעורים בסביבתכם. הנה מידע נוסף על התנדבות בתור צופי אש בכיבוי אש:*

*דרישות:* בני 18-15 , אישור רפואי, קורס הכשרה ומבחנים.
*תפקידים:* תומכי לחימה-סיוע בכיבוי שריפות, חילוץ והצלה, פעילות מניעה והסברה.
*יתרונות:* סיפוק מעשייה משמעותית, רכישת מיומנויות וכישורים, תחושת שייכות ועזרה לקהילה.

נושאים: כיבוי אש והצלה, בית שמש, התנדבות, נעורים
מתנדב מצטיין יהלי ועקנין
מתנדב מצטיין יהלי ועקנין
מתנדב מצטיין יהלי ועקנין
מתנדב מצטיין יהלי ועקנין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: