השר זוהר בביקור: "נמשיך לתמוך בעיר ולסייע לה לפתח את תחומי התרבות והספורט לטובת כלל תושבי העיר"

השר זוהר בא לבשר על הקמת מגרש טניס בעיר שתוקצב, תכניותיו אושרו והוא מצוי בהליכי עבודה כבר לפני שלוש שנים. גם השנה יגלה המשרד נדיבות באירועי הקיץ לכלל הזרמים. תודה לך שר התרבות והספורט.

השר זוהר עם ראש העיר
השר זוהר עם ראש העיר

השתלם לו לשמואל גרינברג לקבל תמיכת הליכוד, הוא מקבל ביקורי שרים והם כלום ושום דבר. נכון לעכשיו. תואר ושני חדרים בבית העירייה. היום ביקר שר התרבות והספורט מיקי מכלוף זוהר, תוסיפו אותו לרשימה שנמנע מעליזה בלוך לפגוש בקדנציה הקודמת. והרשימה הזו הולכת וגדלה מה שמוכיח את השמחה לאיד בלכתה של בלוך, הלכה עליזה יבואו השרים.

מיקי זוהר הגיע הבוקר (רביעי) עם צמרת משרדו לעיר בית שמש ונפגש עם ראש העיר שמואל גרינברג ובכירי העירייה.

במהלך הישיבה בישר השר זוהר על אישור בנייתו של מגרש טניס בפארק הגפן, קול קורא לתכנון מתקני ספורט. בדקנו: "רעיון מגרש הטניס עומד על הפרק כבר שלוש שנים, יש תכניות תקצוב והחלו אפילו העבודות. התכניות מפורטות בחברה הכלכלית, וגם אושרו תברים לנושא" אומרת ד"ר עליזה בלוך ראש העיר היוצאת. לבשר היום- זה ממש עלבון לאנטלגנצית הציבור בעיר. תקצוב סל ספורט, תקציב תמיכה מורחב לתרבות שיכלול מופעי קיץ לציבור הכללי והחרדי כבר בחודש הקרוב, תקציב שזרם בשנים קודמות ותקציב הספריות בעיר שיוגדל באופן משמעותי. השר אמר כי משרד התרבות והספורט ימשיך לעבוד בצורה הדוקה עם העיר בית שמש ויפתח אותה בתחומים אלו." בהודעת העירייה לא נמסרו הסכומים או הפרטים המלאים, כגון למשל מתי יתחילו בבניית פארק הטניס בגפן.

במרכז הביקור הודה ראש העיר גרינברג לשר זוהר על שיתוף הפעולה ההדוק בין משרד התרבות ועיריית בית שמש אותה מוביל מטעמה של העירייה המשנה לראש עיר וממונה התרבות משה שטרית (המצוי עדיין בשירות מילואים והיום הפתיע כשהגיע לא במדים). שיתוף פעולה שבא לידי ביטוי בתמיכה ובקידום אירועי תרבות בכל רחבי העיר ולכל קהילות העיר.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "אני שמח להיות כאן בעיר בית שמש, עיר שיש בה את כל המורכבויות האפשרויות אך יחד עם זאת, העיר מהווה מודל להרמוניה וקיום חיים משותפים מתוך כבוד הדדי (?!!!). המשרד רואה בתרבות ובספורט נדבך חשוב בחיי הקהילה ומכנה משותף שמחבר את כלל האוכלוסיות בעיר. אנחנו נמשיך לתמוך בעיר בית שמש ולסייע לה לפתח את תחומי התרבות והספורט לטובת כלל תושבי העיר. שיתוף הפעולה הפורה יחד עם רא"הע שמואל גרינברג ותמיכת המשרד, יצעידו בעז"ה את בית שמש לעיר מובילה בתחום התרבות בישראל".

מצאתם טעות בכתבה דווחו לנו ונתקן.

נושאים: מיקי זוהר, בית שמש, תרבות וספורט
השר זוהר עם ראש העיר
השר זוהר עם ראש העיר
השר זוהר עם ראש העיר
השר זוהר עם ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: