זוכים בשלוש קטגוריות הצטיינות בפרס נציב הכבאות לשנת 2024

קצין, לוחם אש ויחידת מתנדבים מתחנה אזורית בית שמש, נבחרו למצטיינים. השלושה נבחרו בזכות תרומתם יוצאת הדופן לתחנה למחוז ירושלים ולארגון.

מקבלים תעודה. דוברות כב״ה בית שמש
מקבלים תעודה. דוברות כב״ה בית שמש

סיום שנה והתחלת שנה חדשה הוא זמן לבדוק ולאמוד פעילותם של פרטים בחברה או באיגודים המקצועיים. לוחמי האש שלנו עמדו השנה במשימות לא פשוטות, בנוסף על המשימות בהן נדרש כל אזרח לעמוד בשנת מלחמה. רשף מיקי אלול, רס"ל אלכס בורוכוב ויחידת המתנדבים של היישוב הר אדר זכו בהצטיינות על פעילות יוצאת דופן. הנה הפרטים.

רשף מיקי אלול מפקד אשכול בתחנת רמת בית שמש, זכה בפרס על הובלת תחום התחקירים והטמעתם בקרב המפקדים והלוחמים בתחנה.
בזכות עבודתו חל שיפור ניכר ברמת הבטיחות וכמובן ברמת המקצועיות של לוחמי האש.

רס"ל אלכס בורוכוב, הצטיין בתרומתו למכללה ובהעברת ידע מקצועי על מדע האש והתנהגות האש ללוחמי האש במכללה הארצית לכבאות וכמובן ללוחמי האש בתחנת בית שמש.

יחידת המתנדבים העצמאית של הר אדר קיבלה את פרס ההצטיינות על השתתפותם הקריטית באירועי שריפות הקיץ וההתגייסות בשעת מלחמה. היחידה היא דוגמה לדו קיום וחוסן של החברה הישראלית.

מפקד תחנה אזורית בית שמש, טפסר משנה אבי הרוש, הביע את גאוותו על ההישג ואמר: "תחנת בית שמש ממשיכה לשמש דוגמה למצוינות, מקצועיות ושיתוף פעולה מול הקהילה.
כלל לוחמי האש והעובדים יוצאים מגדרם לתת שירות מקצועי לאזרח. לראיה עשרות שריפות הקיץ ביערות נבלמו תוך שעות ללא נזקים לרכוש בזכות תגובה עוצמתית ונחושה של לוחמי האש. כולם בשבילי מצטיינים".
חג שמח ושנה טובה לנו ולכל עמו ישראל

נושאים: כבה, מצטיינים, בית שמש, נציב כבאות.
מקבלים תעודה. דוברות כב״ה בית שמש
מקבלים תעודה. דוברות כב״ה בית שמש
מקבלים תעודה. דוברות כב״ה בית שמש
מקבלים תעודה. דוברות כב״ה בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: