חלום לאורו של עופר עודי ז״ל, שנרצח בנובה

פניה נרגשת לציבור הרחב, דרושה חבורה צעירה ומגניבה- בהתנדבות חד פעמית להגשמה של חלום מרגש - שיפוץ קבר דן (בן יעקב!!! ) שעופר הי"ד כל כך אהב להגיע לשם.

עופר עודי ז"ל
עופר עודי ז"ל

יש מי שמבקש להכניס ספר תורה לעילוי נשמת, יש מי שעושה מעשה למען נזקקים או חלשים בחברה, משפחתו של עופר עודי הי"ד מבקשת להגשים רצון שאיפה או חלום של אהובם שנרצח בנובה. " בילה יחד עם חברו חנן עמר ז"ל בפסטיבל "נובה" שברעים ונרצח על ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס במיגונית. עופר וחנן ז"ל היו חברים טובים, והתקווה הגדולה שהשניים יחזרו בחיים. אך מאז התופת בשבת, הקשר נותק עימם והוא חולץ כשהוא ללא רוח חיים." אתר עיריית בית שמש.

מקום קבורתו של דן בן יעקב שנוי במחלוקת. המסורת המקובלת היא, שקבר דן נמצא במיקום הנוכחי של 'יער צרעה'- יער הנשיא הסמוך לעיר בית שמש, וזאת בשל היות המקום בתחום נחלת שבט דן. המקום שהיה מוזנח במשך שנים שופץ וטופח אולם היה מי שביקש למנוע את המשך טיפוח המקום בשל ההילולות הרבות ומעשה פולחן שהתקיימו במקום, כמו עליה לרגל תספורת החאלקה.

המשפחה כבר תרמה למקום מטבחון, אבל האזור מוזנח ודורש עבודה של כמה שעות של כמה חבר׳ה צעירים ונמרצים. " נדרש ראש גדול ורצון לעזור!"

אתם מתאימים? אולי חבר/ה שלכם? דברו איתנו! מתאים לקבוצות, קייטנות, תנועות נוער ועוד. אלעד0525-311866 (ווצאפ בבקשה!)

אל תישארו אדישים לפניה, בואו והצטרפו, כמה שעות ותרמתם להנצחתו של בן העיר שבסה"כ יצא לשמוח עם חבר ולא שב.

אגב, סתם סגולה טובה להאריך ימים להתפלל בקברות צדיקים. מי שהאמונה בליבם או בס"כ מעוניינים לחזק ולהתחזק מוזמנים להצטרף. התקשרו לתיאום.

נושאים: קבר דן בן יעקב, עופר עודי, בית שמש, יער הנשיא- יער צרעה
עופר עודי ז"ל
עופר עודי ז"ל
עופר עודי ז"ל
עופר עודי ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: