חלל צה"ל באסון הנמ"ר ההנדסי מבית שמש

בשעה 15:00 יובא אליהו משה למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בהר הרצל.

משה אליהו צימבליסט הי"ד
משה אליהו צימבליסט הי"ד

הקרבות והמלחמה ברצועה נמשכת. 10 לוחמים מצאו את מותם בגבורה אתמול, שמונה מהם באסון הנמר ושניים נוספים בצפון הרצועה. סמל אליהו משה צימבליסט הי"ד, אחד מחללי אסון הנמ"ר ההנדסי במהלך קרב שהתנהל בשכונה הדרומית מערבית תל סולטן ברפיח. שיירה של כלי רכב משוריינים נעה בקרבת ציר פילדלפי ואז על פי הערכה הופעל מטען לרכב החמישי בשיירה. בנס לא נפגעו שאר כלי הרכב בשירה. כתוצאה מפיצוץ המטען עלה הנמ"ר באש וכל שמונת הלוחמים שבתוך הכלי נספו.

אליהו משה צימבליסט ז”ל, בן 21, בן העיר בית שמש, היה בוגר ישיבת אהבת ישראל בבית שמש, הוא שירת כלוחם בגדוד 601, עוצבת עקבות הברזל (401), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

בשעה 15:00 יובא אליהו משה למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בהר הרצל.

ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג: "תושבות ותושבי העיר בית שמש מרכינים ראש ומצדיעים לגיבור ישראל סמל אליהו משה צימבליסט שנפל בסוף השבוע בקרבות בדרום רצועת עזה. גיבור ישראל שמסר נפשו למען עמנו ומולדתנו. הלב נשבר היגון עצום ובלתי נתפס. עיריית בית שמש תמשיך ללוות את משפחת צימבליסט. יהי זכרו של אליהו משה ברוך!" החייל משה אליהו צימבליסט הוא החלל ה-14 במלחמת חרבות ברזל. יהי זכרם ברוך.

משה אליהו הוא בנה של המתנדבת הפעילה באיחוד והצלה שרה צימבליסט. משפחת איחוד הצלה מרחב בית שמש אבלה וכואבת יחד עם משפחתה של המתנדבת שרה צימבליסט על נפילתו של הבן אליהו משה הי"ד שנפל במהלך פעילות מבצעית אתמול בעזה.
אנו משתתפים בצער המשפחה ונלווה אותם יחד כמשפחה בשעתם הקשה. זכות החסדים והצלת חיים של שרה והמשפחה יעמדו לעילוי נשמתו. נאחל למשפחה שלא ידעו עוד צער.

מערכת קרן אור חדשות משתתפת בצער המשפחה.

נושאים: חלל צהל, אסון הנמר ההנדסי, ציר פילדלפי, בית שמש, איחוד והצלה
משה אליהו צימבליסט הי"ד
משה אליהו צימבליסט הי"ד
משה אליהו צימבליסט הי"ד
משה אליהו צימבליסט הי"ד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: