יום כיף לילדים ומשפחות נפגעי רצח במשפחה מבית עמותת פורום מיכל סלה

ביום שישי האחרון (06/09/24) עמותת פורום מיכל סלה ערכה יום כיף לילדים נפגעי רצח במשפחה (באירוע השתתפו משפחות בהן אבא רצח את אמא, אבא רצח את בתו, בן רצח את אמא ובת שנרצחה על ידי בן זוגה לפני נישואים)

צילום פורום מיכל סלה
צילום פורום מיכל סלה

יום הכיף נערך בפארק השעשועים קיפצובה, יחד עם כבאות והצלה מחוז ירושלים במטרה לשמח את הילדים והמשפחות באמצעות יום הפעלה, הסברה וחוויה.
כבאית הובאה למקום יחד עם צוותי לוחמי אש מתנדבים ומפקדים מתחנות בית שמש ותחנת בירה.
הצוותים ערכו לילדים פעילות הסברה על עבודת לוחמי האש, ארגון כבאות והצלה לישראל, הרכבים, הכבאיות, ציוד הלחימה באש (שהובאו והוצגו למשתתפים) ובנושא בטיחות אש.

בנוסף, חולק לכל ילד/ה שקיות הפתעה מארגון הכבאות עם תשורות ומזכרות לילדים.
כמו כן, הילדים התחפשו ללוחמי אש, הצטלמו איתם, עלו על הכבאית לסיבוב והשפריצו מים בעצמם מהכבאית.

סגן מפקד מחוז ירושלים תת טפסר אייל כהן, שנכח באירוע המרגש, בשיתוף אגף ההסברה והדרכת אוכלוסייה בנציבות כבאות והצלה בפיקודה של רע"ן הסברה והדרכת אוכלוסייה סגן טפסר טל וולובוביץ השתתפו ותרמו רבות לקיומו והצלחתו של היום.

תת טפסר אייל כהן סגן מפקד המחוז:
"כאשר קיבלנו את הפנייה מפורום מיכל סלה נענינו מיד ובחיוב. לוחמי האש פועלים סביב השעון וללא לאות להציל חיים ורכוש. בנוסף הפעילות מול הקהילה ותחום ההסברה חשובים, מצילי חיים ובעלי משמעות ערכית וחברתית, במיוחד באירועים מיוחדים ומרגשים כאלה".
"אני מברך על שיתוף הפעולה המוצלח בינינו לבין עמותת פורום מיכל סלה, אשר העניק חוויה משמחת לילדים ולמשפחות אשר עברו טרגדיה משפחתית.
לילדים המדהימים שפגשתי יש גורל אכזר ביותר, שלא באשמתם, והמעט שאנו יכולים לעשות, זה לשמח אותם ולחבק אותם"

לילי בן עמי, מייסדת ומנכ"לית פורום מיכל סלה, אחותה של מיכל סלה ז"ל: "יום הכיף השנתי שעורכת עמותת פורום מיכל סלה לילדי משפחות נרצחות, זו ההזדמנות היחידה הקיימת למשפחות הללו להפגש, לייצר חברויות, לשתף – כי זר לא יבין - וללמוד מהניסיון אחת של השנייה בתוך מסע החיים המאתגר. לצערי אין אף ארגון בישראל שדואג לילדים הללו ומארגן להם פעילויות, בניגוד לילדים מקבוצות שכול אחרות. ברצוני להודות לכבאות והצלה מחוז ירושלים ובמיוחד לתת טפסר אייל כהן שמאד ריגש אותי לראות אותו מחלק בעצמו שקיות שי לילדים ודואג שכל אחת ואחד יקבלו. אני מודה לפארק קיפצובה על החוויה הבלתי נשכחת שהעניקו לילדים ופתחו את השערים בחינם. תודה גם לחברות שופרסל ושטראוס שתרמו צ'ופרים והפתעות לילדים ביום המרגש הזה. יחד אפשר לשנות עולמות לקטנטנים הללו ולמשפחותיהם."

נושאים: פורום מיכל סלה, כבה, בית שמש, קיפצובה
צילום פורום מיכל סלה
צילום פורום מיכל סלה
צילום פורום מיכל סלה
צילום פורום מיכל סלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: