יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני נפגש עם סיעת דגל וחברי מועצת עיר

מבחן ליו"ר ועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אשר הגיע היום (ראשון) לביקור ראשון בבית שמש אחרי הניצחון בבחירות, כאורחו של ראש העיר שמואל גרינברג, לצד חברי סיעת דגל התורה, סגן רה"ע ישראל סילברסטין, המשנה לרה"ע שלמה ברילנט וחברי הנהלת העיר קלמן היימן ואבי ארנטרוי. כמו כן השתתף גם מ"מ ראה"ע בני ברק, מנחם שפירא.

ישיבת בלשכה
ישיבת בלשכה

ראש העיר בית שמש שמואל גרינברג אירח את יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני.

יו"ר ועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הגיע היום (ראשון) לביקור בבית שמש כאורחו של ראש העיר שמואל גרינברג, לצד חברי סיעת דגל התורה, סגן רה"ע ישראל סילברסטין, המשנה לרה"ע שלמה ברילנט וחברי הנהלת העיר קלמן היימן ואבי ארנטרוי. כמו כן השתתף גם מ"מ ראה"ע בני ברק, מנחם שפירא.

עוד השתתפו בביקור חברי מועצת העיר מסיעות אחרות וכן בכירי העירייה.

ראש העיר גרינברג סקר בפני הרב גפני את קצב התפתחות העיר בשנים האחרונות, בניית ואכלוס השכונות החדשות, צמיחת האוכלוסייה בעיר, תחזית הצמיחה לשנים הבאות וצפי האכלוסים הצפוי עד סוף השנה הנוכחית. ראש העיר חשף בישיבה כי בית שמש היא העיר הצעירה בישראל כשלמעלה ממחצית מתושביה הם מתחת לגיל 18. כמו כן, מהנתונים שהציג ראש העיר עולה כי בית שמש היא שיאנית קצב הצמיחה בישראל וצפויה להגיע לרבע מיליון תושבים עד שנת 2030.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ הרב משה גפני: "זו התרגשות גדולה וסגירת מעגל עבורי להיות כאן. זה סגירת מעגל בשבילי. אני מאד שמח ששמואל גרינברג הוא ראש העיר של בית שמש ושכל השותפים יחד לצידו לוקחים חלק משמעותי בעשייה פה בעיר. אני מכיר את גרינברג הרבה שנים, הוא מתאים לתפקיד. זה האיש הנכון במקום הנכון. אנו נמצאים בתקופה קשה, המלחמה ממשיכה ואנחנו צריכים הרבה סיעתא דשמיא".

הרב גפני הוסיף, "אני אומר לראש העיר, עד לפני כמה שנים היית עוזר שלי, מהיום אני עוזר שלך לטובת העיר בית שמש ותושביה. כל מה שהציפו בפניי ראש העיר והצוות המקצועי יועלה לראש הממשלה ולשרי הממשלה, ואני אעזור ואסייע לכם להעלות את בית שמש לסדר היום כדי שתוכלו גם לפתוח את שנה"ל בהצלחה ולהמשיך ולפתח את העיר. בית שמש צריכה להוות דוגמא לכל ערי ישראל כיצד ניתן לחיות ביחד, בעיר רב גונית, כל מגזר במקומו, בהרמוניה ובשלווה. אני רואה עצמי כשותף מלא ומחויב להצלחתה של העיר". מבחן המעשה, נראה מה יכול יו"ר ועדת כספים .

ושוב עוד מפגש אותו מהנהל ראש העיר בלי נוכחות עיתונאים.

נושאים: גפני, גרינברג, בית שמש, דגל התורה, מנחם שפירא
ישיבת בלשכה
ישיבת בלשכה
ישיבת בלשכה
ישיבת בלשכה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: