כפיה: הנהלת ביג סגרה את המתחם הפתוח

רק בעלי עסקים מעטים פתחו היום שעריהם במתחמי ביג בבית שמש, העיר שהכריזה שמתנגדת לשביתה

ביג סגור- הודעה על השער הכניסה
ביג סגור- הודעה על השער הכניסה

מי שהגיע היום לשער ביג הפתוח מצא את המודעה מודבקת על שערי כניסה. "המתחם סגור שביתה". באתר ביג פרסמו הסבר: לקוחות יקרים שלנו, לאור הגילויים המזעזעים, מהם התברר שהפקרת החטופים על ידי מדינת ישראל הביאה לרציחתם, קבוצת ביג מביעה את תנחומיה העמוקים ומזדהה עם המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל.
בהמשך להודעה שהועברה אתמול לשוכרים שלנו, וע"פ החלטת פורום העסקים הננו מצטרפים לשביתת ההסתדרות במשק. כלקוחות נאמנים שלנו, ברצוננו לבקש את סליחתכם ולבקשכם לא להגיע למרכזי ביג היום. המתחמים יינעלו ולא יוכלו לשרת אתכם כהרגלכם. החניונים ודלתות הקניונים ייסגרו הרמטית, מרכזי ביג מצטרפים בצער רב ובכאב גדול לשביתת המחאה. בתקווה שנראה את כל החטופים במהרה בביתם"." בעלי ביג העבירו הודעה, לא שאלו את השוכרים, לא חשבו לרגע על אלפי הצרכנים.

חברת ביג החליטה להצטרף ל'דאגתו' הגדולה של ארנון בר דוד לחטופים ולשבויים בעזה. חברת ביג לא התחשבה בדעתם של החושבים אחרת, וכפתה עמדתה. בית שמש כזכור אינה שובתת היום. ביג לא מתחם עסקי פרטי, יש בו עשרות בעלי חנויות שהיום הפסידו את הכנסתם. האם תצא מחאה נגדית? חלק מהחנויות ששוכרות נכסים במתחם הודיעו כי אינן מתכוונות להשתתף וכי יפתחו את העסקים למסחר כרגיל, בנוסף שלחו מכתב תביעה להנהלת 'ביג'. והיו כאלה חנויות במתחם הפתוח שאכן פתחו שעריהם כמו חנות קארפור למשל.

נושאים: ביג, בית שמש, שביתת מחאה
ביג סגור- הודעה על השער הכניסה
ביג סגור- הודעה על השער הכניסה
ביג סגור- הודעה על השער הכניסה
ביג סגור- הודעה על השער הכניסה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: