לייטנר: אירועי שמחת תורה שלנו פתוחים לכל הציבור.

דרך בשיתוף המועצה הדתית מקיימת אירועים לא מעטים לכבוד שמחת תורה- "השמחה לכולם, לכל הציבור".

הלל מוזיקלי
הלל מוזיקלי

מי אמר שאין אירועים לציבור הספרדי בעיר? מדוייק יותר מי שקבע שהאירועים בשמחת תורה הם לציבור אשכנזי כנראה טעה. המשנה לראש העיר יו"ר סיעת 'דרך' בבית שמש מוטי לייטנר: "אני מזמין את תושבי העיר להשתתף באירועי ושמחות בית השואבה ועוד שלל הפעילויות ש'דרך' יזמה בעיר בחג הסוכות." לייטנר בהדגשה אלינו, כל הציבור, כל הציבור מוזמן לאירועים שלנו, האירועים הם לכבודה של תורה ולא לכבודו של איש. מי שרוצה וחפץ לחגוג ולשמוח מוזמן להיות עם הקהילות במודעה שלפניכם".

ועוד מוסיף: "הבאנו חידוש מיוחד לעיר, כאשר בנוסף לאירועים המקובלים - שמחת בית השואבה וערבי איכות לנשים - 'דרך' מציגה ומסייעת לראשונה ליוזמות מקוריות, הכול בהתאם להכוונת רבנים ומחנכים, בהן תפילות הלל בליווי מוזיקלי, הקרנת סרט קולנועי מבית יוצר חרדי, תוך הקפדה על כללי הצניעות וכן הלאה.

"'דרך' דואגת ופועלת בכדי לוודא שלא תהיה שום קהילה מקופחת וכל קהילה תקבל פעילות תואמת. אני מודה לרה"ע שמואל גרינברג על התמיכה והסיוע במשך כל השנה ולאיתי (אלדד. ס.צ) גסדי ממונה מוע"ד על השת"פ והסיוע לאירועי תשרי.

דרך- מי שאינו בקי ברזי הפוליטיקה היא סיעה מקומית חדשה מקרב ציבור חרדי ליטאי, שעיקר התעניינותה הוא באיכות החיים של תושבי העיר.

קדימה רוצו לאירועים.

נושאים: בית שמש, שמחת תורה, מוטי לייטנר, הלל מוזיקלי
הלל מוזיקלי
הלל מוזיקלי
הלל מוזיקלי
הלל מוזיקלי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: