שנה לפני הבחירות, יש מי שסוחט את הלימון של כביש 38 עד הסוף כביכול להסביר שהוא והסובבים אותו הם שקידמו את סלילת הכביש. החומר מצוי הרי במערכות, מה בתמונות ומה במילים.
נתיבי ישראל או בשמה הקודם, החברה הלאומית לדרכים מציבה שלטי הודעות לגבי מועד סיום פרוייקט העבודה המתוכנן. במקרה זה דובר על צומת אשתאול בכביש 38. מקום בו מצאו רבים בסכנת חיים.
החברה הלאומית הכריזה אז על הקמת מעגל תנועה וסיום העבודה תוכנן לחודש פברואר 2008. הרעיון הזה נגנז בסופו של יום. המעגל לא נוסף, ושיפור העקומה נכלל בכלל העבודות להרחבת כביש 38.
כך זה התחיל... ומי שהיה אז בין דוחפי הרעיון לא פחות ולא יותר היה ראש העירייה דאז דניאל וקנין. חלפו להם תשעה שנים ויותר ויש לבית שמש כביש נאה לעיר ולסביבה דורשת נתיבי תחבורה מתאימים.