מי יעצור את הבאלגן באירועי התרבות בעירייה?

שתי מחלקות בעירייה מקיימות אירוע סליחות לילה אחרי לילה עם אותה זמרת, פעם אחת היא טובה ובערב השני היא טובהלה. אירוע אחד לנשים ספרדיות אירוע שני לאשכנזיות. הספרדיות מקבלות מימון מהמועצה הדתית, השני אפילו לא מוזכרת המועצה... הפלא ופלא

עת שערי רצון לאשכנזים ולספרדים
עת שערי רצון לאשכנזים ולספרדים

עוד אירוע בשיתוף פעולה של אגף מורשת המזרח בעירייה ו... המועצה הדתית. למה אנחנו לא מופתעים? כי אירועים כאלה התקיימו, וימשיכו להתקיים. אז מה הבעיה? הבעיה היא המועצה הדתית. אגף מורשת המזרח הוא אגף בחזקת נציג ש"ס בעירייה, לאגף מונתה עובדת בשכר להפקת אירועים. כאילו חסר מי שיפיק אירועים בעירייה. המימון לאירוע הוא של העירייה ובהשתתפות המועצה הדתית.

נסביר: המועצה הדתית מנוהלת בידי ממונה חבר ש"ס, שמונה מטעם השר לשירותי דת (ש"ס). רק טבעי שהאיש שמונה הוא ממקורבי השר או המפלגה כמובן חייב להפגין כישורים ויכולת עשייה, שלא לומר שהממונה משמש כחבר סיעת ש"ס בעיריית רחובות.

מעל 700 נשים נהנו ממופע סוחף ומיוחד של הסטנדאפיסטית מיכל לויטן והזמרת מזל אמסלם. מיהן ה-700 נשים האלה? ההזמנה לרישום פורסמה בקבוצות עדכון פנימיות כך שהאירוע כאירוע ציבורי היה פתוח לסוג מסויים של נשים, כשאירוע אינו פתוח לכל יגיעו אליו 'מוזמנות' בלבד.

"גם מופע זה כמו קודמיו הוא חלק מאירועי התרבות לנשים שיוזם אגף מורשת המזרח." אומרת ההודעה. ומי תמך באירוע הזה ? ניחשתם נכון, המועצה הדתית בניהולו של איש ש"ס, יד לוחצת יד. ואין זה האירוע הראשון והאחרון של מורשת המזרח בתמיכת המועצה הדתית קדמו לו עוד. אירוע דומה של אותה טובה שהופכת לטוב'לה מתקיים תחת כותרת רוח חדשה. למי הפעם? מחלקת שלהבת (?!!!), ערב אחד לספרדיות, ערב שני לאשכנזיות. הספרדיות קוראות לה טובה, האשכנזיות קוראות לה טובה'לה. פשוט מבחיל. הזוי. המחללות לא מתקשרות אחת עם השניה וכל אחד עבד בנפרד על אירוע לנשים. סתם השערה לא ידעו שהם לוקחים אותה זמרת

את כל המחשבות אני משאיר לכם הקוראים, האם כך צריכה להתנהל מערכת ציבורית. האם שת"פ הפעולה הזה נראה לכם הוגן ובעיקר הגון. ואולי מבקר המדינה יקרא וינסה לטפל. בבית שמש אבדה התקווה שמישהו ירסן את ההוצאות המופרזות על תרבות נפרדת.

נושאים: מבקר המדינה, המשרד לשירותי דת, המועצה הדתית, בית שמש, ערב סליחות
עת שערי רצון לאשכנזים ולספרדים
עת שערי רצון לאשכנזים ולספרדים
עת שערי רצון לאשכנזים ולספרדים
עת שערי רצון לאשכנזים ולספרדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: