ניפוח עובדות -וגם הסתרת לא נוחות לא מוסיף לאף אחד

התקשורת החרדית יודעת להגזים גם כאשר לא צריך, כל הפסטיבלים שהתקיימו כאן היו מוצלחים, והפסטיבלים מתקיימים כאן כבר שנים ארוכות, ולא 'לראשונה'. ותמיד ההיערכות הייתה מקסימלית. ועוד משהם תגדילו את התמונה ותופתעו לדלות ממצא שהתקשורת החרדית הסתירה...

ליל הפסטיבל הראשון
ליל הפסטיבל הראשון

אם תגדילו את התמונה שצולמה רגב בידי דוברות העירייה תבחינו במשהו מיוחד מאוד. מומלץ מאוד להגדיל. התמונה צולמה בלילה הראשון של הפסטיבל. בו הופיעו בניה סרי ונתן גושן. הביטו וראו מי מופיע בתמונה? הרבה צעירים חרדים. הרבה צעירות חרדיות גם. כולם ביחד באותו מתחם, באותו מרחב. ואיש לא התלונן, ואיש לא הפריע לו. אנחנו לא באים לבקר, באנו לציין עובדה. שכל המארגנים יחפשו תשובה להציג לעצמם.

האתרים החרדיים מנסים להגדיל את האירוע בפסטיבל ולהגדירו כהצלחה. נחדש לכם, כל פסטיבל בבית שמש משך אליו צופים ונוכחים רבים, בכל ימי הפסטיבל בשנים הקודמות הנוכחות הגיעה למימדים באמת גבוהים- בין 4,000 ל- 6,000 איש. המקום לא יכול יותר... גם הפעם היתה נוכחות גבוהה, כמה? להערכת האתרים מעל למספר הנ"ל. התמונות מוכיחות הרבה פחות, קרוב ל-5,000 איש!!! חצי מהכמות המוכרזת בידי האתרים.

ובכלל, ההגזמה לא היתה מנת חלקם של האתרים, גם בדוברות ניסו להלעיט את הציבור בהפרזות. למשל: האירוע מתקיים לראשונה... ובכן בימים בהם תוחלת המילה ארוכה יותר מאשר כל ידיעה בואטסאפ אזי אפשר למצוא ברשת מועדי פסטיבלים אחרים ודיווחים על דומים שהתקיימו בעיר. כלומר, לא בפעם הראשונה. אולי בפעם הראשונה של ראש העיר הנוכחי, בודאי לא בפעם הראשונה שהפסטיבל הזה מתקיים.

אפשר לשאול את מי שעומד מאחורי הצלחת כל הפסטיבלים בשנים האחרונות, זה התחיל בימי בלעיש ושלום לרנר כסגני ראש העיר. אגף האירועים אז בראשו עמד איציק קניזו שהוביל את הארגון והביצוע של כל הפסטיבלים. כך שדקדוק והקפדה והיערכות מוקדמת... אינם רק הפעם. תארו לכם חלילה שהיה כאן אי ארגון בשנים קודמות, המשטרה שאחראית למתן אישור לא הייתה מאשרת קיום פסטיבל, בושאי בימים מתוחים כמו הימים האלה של מלחמת חרבות ברזל.

סיכום: מותר להלל ולשבח על עצם קיום האירוע, אין צורך בהגזמות, ואין צורך יותר מדי דחיפת לשון למקום שלא צריך . פשוט כדי שיאמינו לכם הקוראים בפעמים הבאות כאשר באמת יש סיבות להגדיש ברכות.

נושאים: פסטיבל בית שמש, ארגון, תקשורת חרדית
ליל הפסטיבל הראשון
ליל הפסטיבל הראשון
ליל הפסטיבל הראשון
ליל הפסטיבל הראשון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: