נלב"ע משה סויסה טפסר בדימוס של מחוז ירושלים

טפסר משה סויסה ז"ל הקריב הרבה כדי לקדם את המחוז להיות בטוח יותר בסכנת האש. יערות רבים חייבים את קיומם למאבקו להביא ציוד מתקדם למנוע סכנות טבע וגם פח"ע.

משה סויסה ז"ל
משה סויסה ז"ל

הבוקר נפטר משה סויסה מי שהיה מפקד מחוז ירושלים ומחוז דרום בשירותי כבאות. סויסה היה מועמד לשמש כמנכ"ל במשרד ממשלתי אולם לבסוף לא יצא אל הפועל. הבוקר נפרדים ממנו ידידיו ומכריו הרבים בירושלים ובמחוז. בכבאות והצלה מחוז ירושלים, מרכינים ראש עם פטירתו של מפקד מחוז ירושלים בדימוס טפסר משה סויסה ז"ל. לוחמי האש, מפקדים, עובדי ומתנדבי המחוז מחבקים את המשפחה היקרה ומשתתפים בצערה העמוק.

מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים טפסר שמוליק פרידמן: "הבוקר קיבלנו בהלם ושברון לב, את הידיעה על לכתו של טפסר משה סויסה ז"ל מפקד מחוז ירושלים ומפקד מחוז דרום לשעבר.
טפסר משה סויסה, היה מפקד בעל נוכחות, לוחם אש ברמ"ח איבריו, כריזמטי ומקצוען שתרם עשרות שנים מחייו למערך הכבאות, הן כמפקד תחנת ירושלים, וכמפקד מחוזות דרום וירושלים.
משה נתן את כל כולו, להצלת חיים ורכוש ובמהלך השנים, הציל את חייהם של אלפים רבים מאזרחי ישראל." מסע ההלוויה ייצא מתחנת מרחב בירה ברחוב השח"ל בגבעת מרדכי בשעה 15:00.

בשעה 16:00 ייערך טקס פרידה והספדים בבית הלוויות הספרדי בגבעת שאול.

משה סויסה ז"ל היה ממונה גם על תחנות הכיבוי בבית שמש ולו היכרות עם הצרכים באיזור להם תרם והשתדל לעשות כדי לשפר ולתמוך. אין ספק אבידה גדולה לירושלים ולמחוז בכלל. מחוז ירושלים בשונה ממחוז דרום עתיר יערות, והשמירה עליהם, גם בימי פח"ע היתה חלק ממלחמת הקודש שהכריז עליה סויסה בתפקידו. תהי נשמתו צרורה בצרור החיים.

נושאים: כיבוי אש והצלה, מחוז ירושלים, תחנות בית שמש, משה סויסה
משה סויסה ז"ל
משה סויסה ז"ל
משה סויסה ז"ל
משה סויסה ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: