עירוני אוהבת את המספר שלוש

ומחר בגביע מול הקבוצה אותה ניצחה בשבת בשלב ג של הליגה. עירוני ממשיכה לנצח בתוצאה אהובה 3:1 בשישי ניצחה את מ.ס. שיכון המזרח אחרי שפיגרה במחצית.

משחק שני תוך ארבעה ימים
משחק שני תוך ארבעה ימים

עירוני בסימן שלוש. ארבעה משחקים, וכולם הסתיימו בתוצאה כמעט זהה, משחק ראשון ניצחה עירוני 3:0, וכל היתר הסתיימו בתוצאה 3:1, שני משחקים בניצחון ואחד מול מכבי קרית גת הפסידה עירוני גם באותה תוצאה אהובה 3:1.

ביום שישי ניצחה עירוני את מ.ס שיכון המזרח (רשל"צ)3:1. לאחר פיגור בשער במחצית 1:0. במחצית השניה עלו החברים מבית שמש נחושים יותר וכבשו לא פחות מכל משחק אחר שלושה שערים, המשחק הסתיים בתוצאה 3:1. כאשר נמרוד שמש מחמיץ בעיטת 1 מטר. כבשו סאן טוריאל נמרוד שמש בבעיטת המשך לפנדל המוחמץ, ואופיר עזו. הישג שהעלה את עירוני למקום הרביעי עם 9 נקודות. לפניה במקום השני מכבי נתיבות שתארח את עירוני במשחקה הקרוב במחזור החמישי ב-9.10.. מובילה את הטבלה מושלמת עם 12 נקודות (לעירוני 9 מתוך 12) מ.כ שדרות.

ושימו לב למשחק הגביע שייערך מחר, אחרי ניצחונה של עירוני באילת היא מדלגת שלב בגביע ובמשחק היא תתמודד מול... מ.ס. שיכון המזרח אותה ניצחה בליגה ביום שישי האחרון. תוך שלושה ימים שני משחקים מול אותה קבוצה. המשחק של עירוני בית שמש - מ.ס. שיכון המזרח במסגרת גביע בוגרים ב' דרום ב', מחזור 03, שתוכנן לתאריך 01/10/24 הועבר לתאריך 30/09/24 20:00.

הסיבה : החלטה מתואמת של שתי הקבוצות. בהסכמה הדדית ואישור האיגוד, המשחק יערך מחר יום ב' 30.9.24 בשעה 20:00. כך הודיעה מנהלת הליגות החובבניות הגב דפנה דוידוביץ'

נושאים: עירוני בית שמש, שיכון המזרח. ליגה, גביע.
משחק שני תוך ארבעה ימים
משחק שני תוך ארבעה ימים
משחק שני תוך ארבעה ימים
משחק שני תוך ארבעה ימים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: