עירוני בית שמש נערכת לקראת עונת המשחקים בליגה ב' דרום ב'.

קיבוץ 'גלויות' מרשים עשתה עירוני בית שמש במסע הרכש שלה לקראת השתלבותה בליגה ב עם ציפיה אפשרית לעלות ליגה גבוהה. 3 שחקנים ממ. כ. ירושלים והרביעי מבית"ר מעלה אדומים, יחזקו את המערך המנצח של עירוני. המאמן נשאר אלירן סגל.

גיא בן קסוס חותם. צילום: מיכאל קריספל
גיא בן קסוס חותם. צילום: מיכאל קריספל

עירוני בית שמש גייסה קבלן עליות במטרה לעלות לליגה א, לידו ואיתו ישחקו לא פחות משלושה שחקנים שכיכבו איתו במ. כ. ירושלים. גם בית שמש רוצה ושואפת ליגה א.

מדובר במגן שמאלי שהחל דרכו בבני יהודה והגיע לכפר שלם, מכבי יפו, מ.כ. ירושלים ועם כולם עלה לליגה גבוהה היותר. בבית שמש בטוחים שיצליח גם לקבוצתו החדשה להיראות טוב ואולי גם לעלות לליגה בכירה יותר.

עירוני בית שמש מתחזקת, יו"ר הנהלת הקבוצה יוסי דהן מוסר על מבצע גיוס שחקנים בעלי פוטנציאל מוכח להביא את הקבוצה בליגה ב' למקום בצמרת הטבלה. אחד מאלה הוא מי שמתמחה בהעלאות קבוצות לליגות בכירות, מאיר אוחיון אשר כיכב בקבוצת מ.כ ירושלים שעלתה בסוף השנה שעברה ליגה א'. מאיר אוחיון (30) משחק בעמדת המגן השמאלי. אוחיון מגיע לעירוני בית שמש אחרי שרשם עליית ליגה עם מכבי יפו לפני שתי עונות, ובשנה האחרונה כאמור העלה את מ.כ ירושלים. אוחיון, גדל בבני יהודה ועבר בכל מחלקת הנוער. לאחר מכן עבר לשחק בליגה א', ובין היתר שיחק בכפר שלם איתה עלה ליגה.

נוסף לאוחיון, סיכמה עירוני עם עוד 3 שחקני חיזוק, סאן טוריאל, גיא בן קסוס ועידו גל זה האחרון, בן 19 בסה"כ אבל הספיק לגדול בחממת הכדורגל של הפועל ירושלים. מדובר קשר מוכשר שמצטרף אל עירוני לאחר שנה בה כיכב במ. כ ירושלים. זו שנתו השנייה בקבוצת בוגרים, מה שתהווה בהחלט עונת התקדמות שאולי תביא אותו לחשיפה בציפייה להשתבץ בליגה גבוהה.
שחקן שלישי הוא גיא בן קיסוס, מבקיע שערים מחונן אשר בלט בקבוצת בית"ר מעלה אדומים שאף היא עלתה ליגה. בן קסוס: "שמח לחתום בבית שמש. רוצה להודות להנהלה והצוות המקצועי על האמון בי". גיא בן קסוס חלוץ בית"ר מעלה אדומים חתם בקבוצה. בן קסוס בן ה-28 הצטיין בעונה שעברה בבית"ר מעלה אדומים.

השחקן הרביעי במסע הרכש עד כה, הוא סאן טוריאל אשר שיחק בעונה שעברה במ. כ ירושלים וקודם לכן במכבי יפו. גם הוא ניחן בכישורי הבקעה , ועם הצוות המנוסה הזה מבקש דהם לכבוש את צמרת הטבלה. "היעד שלנו הוא מקומות 1-4, בתקווה שאכן נתמודד על אליפות המחוז ואולי גם נגיע ליגה א." עירוני בית שמש תתבסס על הסגל שהביא אותה לליגה ב ותמשיך עם המאמן אלירן סגל.

נושאים: עירוני בית שמש, יוסי דהן, מאיר אוחיון, גיא בן קסוס, סאן טוריאל, ועידו גל.
גיא בן קסוס חותם. צילום: מיכאל קריספל
גיא בן קסוס חותם. צילום: מיכאל קריספל
גיא בן קסוס חותם. צילום: מיכאל קריספל
גיא בן קסוס חותם. צילום: מיכאל קריספל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: