פארק ירמות: הפנינה שמושכת רבים החוצה פשוט מופקרת

אחד מהמקומות היפות בעיר מוזנח, מופקר, ללא מוקד רפואי סמוך, בעיקר ללא פקח(ים) לשמור על הניקיון ועל ההנאה של כל אחד. אגב מתי ביקר במקום אחראי התברואה במקום?

צילום: דוברות איחוד והצלה
צילום: דוברות איחוד והצלה

פארק ירמות מטרד לציבור? גם. המקום הומה בכל יום בימי חופשת הקיץ, משפחות שלמות מגיעו לפארק ליהנות מהטבע הפראי- ציבור שלא זוכר אולי שבמקום הזה היה צריך להיות אגם ומישהו החליט לסתום את מקורות המים שלו. אלה לא ידעו שלמים כוח משלהם, כוח מיוחד לפרוץ בכל מקום בו יוכלו לפרוץ החוצה, וכך יש שלוליות ה'מגייסות' יתושים ובעלי חיים מעופיים אחרים המהווים מטרד למטיילים הרבים. גם אלה לא ממש מקפידים על שמירת הטבע, ומותירים אחריהם אשפה בכל מקום. התמונות המתפרסמות (וגם מעדות אישית) מעוררות חלחלה, איך, איך אין שם פקח בכל ימות היממה.

באחרונה החלו להשכיר כלים מתנעים על שבילי הפארק, האם יש אישור מטעם העירייה? המשטרה? ועוד משהו, איך במקום כזה לא מוצב באופן קבוע מוקד עזרה ראשונה לנפגעים. צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו הלילה מספר פעמים לפארק ירמות ברמת בית שמש, העמוס בימים אלה במטיילים, בעקבות דיווח על פציעות.

במקרה אחד צוות אמבולנס וחובשים נוספים של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לילד כבן 11 שנפל ממתקן משחקים, כשלאחר מכן פינו אותו להמשך טיפול בבית החולים עם חשד לשבר ביד.

במקרה נוסף, לפני זמן קצר טופלה אשה כבת 30 לאחר שנחתכה מרשת של מנגל בזרוע, והתפנתה לאחר מכן להמשך טיפול בבית החולים.

אז לטובת הממונים בעירייה , לכו בעצמכם לשם וראו איך פארק שחייב, חייב להיות שמור ומגודר ומאובטח, (לא ראיתי את כיתות הכוננות במרחב) פשוט מוזנח. עדות? קראו מה פרסם דובר זק"א ת"א ישראל חסיד. "ההזנחה בפארק ירמות אפס אחזקה אפס אכיפה, אפס ניקיון, הכל מוזנח ומטונף". מטורף?!!! יחסי ציבור בחינם... רציתם? קיבלתם!!!

נושאים: פארק ירמות, בית שמש, קיץ, אגף תברואה, אגף איכות סביבה
צילום: דוברות איחוד והצלה
צילום: דוברות איחוד והצלה
צילום: דוברות איחוד והצלה
צילום: דוברות איחוד והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: