פסטיבל סוכות (אתמול) לילה ראשון לציבור הכללי- השני היום לציבור החרדי

המופע מתקיים בסיוע משרד התרבות והספורט ומפעל הפיס. אלפים באו ונהנו, היום היום השני לפסטיבל.

פסטיבל בית שמש
פסטיבל בית שמש

המסורת נמשכת, כבר יותר מעשור מתקיימים אירועי פסטיבל בית שמש, פעם היו שלושה ימים, אח"כ צומצמו ליומיים, ואח"כ יום אחד. השנה חוזרים ליומיים. אחד לציבור הכללי- השני לציבור החרדי. כך גם אמנים, הותאמו לקהל הצופים. המטרה הראשונית- פסטיבל רוק דתי למשוך קהילות מטיילים דתיות מרעננה, מירושלים לא צלחה. אז משנים את המטרה, 'רק', תרבות. שיהיה. כ-6 אלפים מתושבי בית שמש מילאו את אמפי בית שמש, בערב מושקע שמקיים אגף האירועים של העירייה במסגרת פסטיבל בית שמש. על הבמה בניה ברבי, נתן גושן, אלייצור, האחים זכאי ועוד שורת אמנים.

המופע מתקיים בסיוע משרד התרבות והספורט ומפעל הפיס.

גרינברג אמר: "גם בשעה זו שאנו שמחים כאן בשמחת החג, איננו שוכחים את החיילים שנלחמים עבורנו, וליבנו איתם שיחזרו בשלום. ונזכה לראות בניצחון עם ישראל ובשובם של החטופים במהרה. כמו האחדות שיש בסוכה ובארבעת המינים, כך גם בבית שמש, ברוך השם, חיים כל שבטי ישראל, באחדות ובשמחה ובעזרה הדדית. העיר מתפתחת וגדלה ללא הפסקה, וזה מחייב אותנו להכין תשתיות מתאימות כדי שנוכל לשרת את התושבים כפי שמגיע להם.

ראש העיר הוסיף, "האירוע הזה, מבחינתי הוא אבן דרך במסע התרבות החדש של בית שמש. עיר גדולה עם אירועים גדולים והמסע הזה, רק מתחיל. בעז"ה יהיו כאן אירועי תרבות קטנים וגדולים במשך כל השנה, ובפרט בחגים ובחופשות. בית שמש, כשמה כן היא. בית מלא אור וחום, בית של כולם, ובשביל כולם. לכולם מגיע, ובעזרת השם נמשיך לתת לכולם, במאור פנים ובעשייה משותפת".

ראש העיר הודה למשנה לרה"ע רינה הולנדר ולחבר הנהלת העיר יונה קאופמן על השותפות והמסירות לקיום האירוע. ייזכר לטוב מולידו של האירוע שלום לרנר שכבר אינו תושב העיר.

נושאים: פסטיבל סוכות, שלום לרנר, בית שמש
פסטיבל בית שמש
פסטיבל בית שמש
פסטיבל בית שמש
פסטיבל בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: