רוחות מלחמה: ורק היום סיור במקלטים למטרת שיפוץ?

לייטנר: "העירייה מחויבת להגברת תחושת הביטחון של התושבים ולהבטחת תפקודם התקין של המקלטים הציבוריים בשעת חירום. נמשיך לעדכן את הציבור בהתקדמות הפרויקט ובשיפורים המתבצעים במקלטים."

הממונה בסיור.
הממונה בסיור.

אם להסתמך על ידיעות העבר, המקלטים הציבוריים ערוכים ומוכנים ואף מזומנים לכל צרה שלא תבוא. כדי לוודא מציאות חיובית, יצא היום הממונה הטרי על המקלטים לסיור ברחבי בית שמש. מעניין למה הזדקק לפנסי הניידים לבחון את פנים המקלטים? דוברות העירייה הוציאה הודעה שוב להסביר, בלי לפרסם את כתובות המקלטים. סומכים על הזיכרון מימי המלחמה הראשונים והאזעקות שכבר יש מי ששכח .

הנה ההודעה שהעבירו מהדוברות: מחזיק תיק ביטחון וחירום מוטי לייטנר, ערך סיור במקלטים הציבוריים בעיר יחד עם צוות שיפוץ מקלטים. מטרת הסיור הייתה לבחון ולהתרשם מקרוב ממצב המקלטים ולהבטיח את מוכנותם לחירום. סיור זה הינו חלק מגיבוש תכנית מקיפה לשיפוץ ושיפור המקלטים בעיר, על מנת לאפשר לתושבים שהות מכובדת ובטוחה בעת הצורך" אומרת ההודעה. מה מצב המקלטים? מתאימים ומוזמנים להיכנס לתוכם, או שאולי טעונים שיפוץ. שאלה: למה חיכו עד היום? התגובה הצפויה מכל חזיתות המלחמה חייבה היערכות מוקדמת בתחום החשוב לפתיחת מקלטים לציבור, לא זירזה א האחראים לפעול?

"בהתאם למדיניות ולהנחיות של גורמי הביטחון ובהם פיקוד העורף אנחנו פועלים במרץ כדי לוודא שכל מקלט בעיר יהיה במצב תקין ומוכן לשימוש במידת הצורך," אמר לייטנר. "העירייה מחויבת להגברת תחושת הביטחון של התושבים ולהבטחת תפקודם התקין של המקלטים הציבוריים בשעת חירום. נמשיך לעדכן את הציבור בהתקדמות הפרויקט ובשיפורים המתבצעים במקלטים."

תושבי בית שמש מוזמנים לפנות למוקד העירוני בכל שאלה או בקשה הנוגעת למקלטים הציבוריים. אגב מנהל הביטחון בעירייה שוהה בימים בחו"ל , והוא מציין שאין הנחייה לפתוח את המקלטים.

נושאים: בית שמש, מלחמה, מקלטים ציבוריים.
הממונה בסיור.
הממונה בסיור.
הממונה בסיור.
הממונה בסיור.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: