שבה המשלחת המנופחת, הדיווח על שובה מבשר עוד יותר את חוסר התכלית ביציאתה

סיכום דל של אירועים ובעיקר תוכן עלוב למסע עם כל כך הרבה נציגי עירייה בכירים. בזבוז זמן וכסף... אם המיקוד היה נוער וספורט, למה גם המנכ"ל והגזבר וגם ראש עיר וסגניו,

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
המשלחת לגרמניה נחשפת
המשלחת לגרמניה נחשפת

בלי כוונה, ואולי נפלט לו לראש העיר, נחשפת כאן משלחת העירייה ורשת המתנסים לבוכום הגרמנית. מזהים את האנשים בתמונה? ראש העיר, סגנו דרגנר, גזבר העירייה, מנכ"ל העירייה, המשנה לראש העיר שיטרית. מימון בן חמו מנכ"ל רשת המתנסים. יו"ר עירוני בית שמש יוסי דהן. דביר יצחק עוזרו של שיטרית לשעבר שעובד היום ברשת המתנסים כעוזרו של מנכ"ל הרשת. וגם שתי נשים במשלחת, מנהלת הפרוייקטים ועוד אחת שלא זוהתה בשמה. יש חברי מועצה שהופתעו מגודל המשלחת (תמי זוסמן, נתי גבאי) ובעיקר מנוכחות כמה מצטרפים. הנה לכם יקירים, התמונה והשמות באדיבות דוברות העירייה וראש העיר שביקש להעביר מסרים לציבור.

בכל מקרה, המשלחת חזרה בשלום מבוכום מגרמניה, אף לא אחד נותר שם מאחור ברוך השם וכולם שבו לביתם בריאים שמחים ואפילו בהרגשה שתרמו משהו לשיפור יחסי החוץ של מדינת ישראל. הנה כך מסכם גרינברג היום בפייסבוק שלו את פעילות המשלחת.

"שבוע מרגש ומשמעותי עבר עלינו. רציתי לשתף אתכם בחוויה המיוחדת שהייתה לנו השבוע במשלחת המשותפת של עיריית בית שמש ורשת המרכזים הקהילתיים לבוכום, גרמניה. יחד עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק המתנ"סים חנוך דרנגר, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התרבות והספורט משה שיטרית, מנכ"ל רשת המתנ"סים בבית שמש מיימון בן חמו מנכ"ל העירייה אוהד שגב והגזבר אריה ברדוגו, יצאנו למסע מרתק של חיזוק קשרים והעמקת שיתופי פעולה. המיקוד שלנו היה בתחומי הנוער, התרבות והספורט, ונפגשנו עם נציגי עיריית בוכום וארגונים שונים. היה מרגש לראות את התמיכה החמה שקיבלנו ואת ההבנה העמוקה למצבה של ישראל בימים אלו.

חברינו בבוכום הפגינו מחויבות אמיתית ותמיכה בלתי מסויגת בישראל, והדבר חימם את ליבנו. השיחות והמפגשים פתחו בפנינו אפשרויות רבות לשיתופי פעולה עתידיים, במיוחד בתחום חילופי משלחות נוער וספורט.

אני גאה בצוות המשלחת שלנו, שייצג את בית שמש בכבוד ובמקצועיות. האחדות והשותפות בין כל הגורמים - העירייה והמתנ"סים - הייתה מרשימה ומעוררת השראה.

אני מצפה בהתרגשות להמשך הפעילות המשותפת עם עיריית בוכום, ובטוח שנראה בקרוב משלחות נוספות, כולל קבוצת הכדורגל שלנו! "

מה תאכלס? מה סגרתם שם, באלו עניינים תשתפו פעולה ובעיקר איך, נסעתם כל כך הרבה אנשים, חוץ מלהניף דגלים, ואולי להביע אמרות חיבה איש על רעהו, בשביל זה יצאו עשרה אנשים?

ולא סתם אנשים, ראש עיר , סגן ראש עיר, מנכ"ל עירייה, מנהל רשת מתנסים, משנה לראש עיר- רס"ן במילואים שביטל זמן יקר וחשוב בעת מלחמה בשירות מילואים, וזה מה שאתם מספרים לנו עשיתם שם חמישה ימים? כל מה שסיפר גרינברג אפשר ברבע שעה, בחצי שעה, בשעה גג. מה עשיתם שם עוד ארבעה וחצי ימים? מגיע לציבור לדעת. בזבוז זמן והרבה משאבים שהעירייה חסרה בימים האלה.

נושאים: בוכום, בית שמש, ראשי העיר, גזבר העירייה, מנכל
המשלחת לגרמניה נחשפת
המשלחת לגרמניה נחשפת
המשלחת לגרמניה נחשפת
המשלחת לגרמניה נחשפת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שבה המשלחת המנופחת, הדיווח על שובה מבשר עוד יותר את חוסר התכלית ביציאתה
עמי
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 20 בספטמבר 2024, 09:32

כל מילה בסלע