שהחיינו והגיענו לזמן הזה- ראש העיר יפגוש עיתונאים לאחר 5 חודשים

בשעה טובה, כפי שצפינו הפגישה הראשונה של ראש העיר עם עיתונאים תהיה לכבוד תחילת שנת הלימודים. מרגש ומשמח בוודאי, נתונים ממקור ראשון. אמרנו לכם, המשיח בדרך

ביקור בכירי העירייה בתחילת שנת הלימודים
ביקור בכירי העירייה בתחילת שנת הלימודים

בשעה טובה, כפי שצפינו הפגישה הראשונה של ראש העיר עם עיתונאים תהיה לכבוד תחילת שנת הלימודים. מרגש ומשמח בוודאי, נתונים ממקור ראשון. אמרנו לכם, המשיח בדרך, שימו לב להודעה המבשרת על מפגש עיתונאים ראשון, ראשון(!!!) של ראש העיר שמואל גרינברג עם כתבי העיר. "כתבי בית שמש שלום, לקראת פתיחת שנת הלימודים, ראש העיר שמואל גרינברג ימסור תדרוך מקיף לתקשורת המקומית, לאחריו יתאפשרו שאלות."

חלפו חמישה חודשים, כמעט 150 ימים (למי שאוהב לספור את הימים למלחמה) ואז, רק אז יפגוש גרינברג את כתבי העיר. בהודעה נמסר שבעלי תפקיד מקצועי ישתתפו בדיון, מן הסתם לא יגיע ראש מנהל חינוך, כי לא יהיה כזה אדם המחזיק בתפקיד במועד הנקוב בהודעה.

בעלי תפקיד בתחום החינוך, כמעט אין עובד בעירייה בכיר שאין לו נגיעה לתפעול החינוך בעיר. החל ממנכ"ל העירייה, המשך בגזבר, בתקציבן, יועמ"ש, האם זה כולל את המשנה לראש העיר הממונה על החינוך? על המעונות? על ההנדסה, כן אולי הדמות הכי חשובה. האיש שהיה בקדנציה הקודמת ממונה על ההנדסה, להסביר איך אחרי חמש שנים בתפקיד עדיין תלמידים ילמדו בקרוואנים, איך חסרות מאות כיתות לימוד. רק הוא שמעון גולדברג יכול להסביר איך הוא ממשיך לאכלס את העיר בשעה שחסרות כיתות לימוד למעונות, לגנים, לבתי ספר. הממונה על המתנסים? הממונה על האירועים? הממונה על חמ"ד? תוסיפו את בכירי האגף לחינוך, ממונה על התיכוניים, על היסודיים, וכו. והרי לכם ישיבה שמחייבת להעתיק מיקומה לאולם גדול יותר מאשר חדר המליאה.

התדרוך יתקיים ביום שלישי, 27/08, כ"ג אב, בשעה 18:00 באולם מליאת מועצת העיר.

"בשל השתתפות גורמי מקצוע נוספים, הכניסה תתאפשר בהרשמה מראש בלבד." הקדימו להירשם אולי זה ישכנע את הגורמים הרלבנטיים בעירייה להעביר למקום אחר. עד אז הישיבה תתקיים במליאת מועצת העיר.

נושאים: תשפה, שמואל גרינברג, בית שמש, חינוך
ביקור בכירי העירייה בתחילת שנת הלימודים
ביקור בכירי העירייה בתחילת שנת הלימודים
ביקור בכירי העירייה בתחילת שנת הלימודים
ביקור בכירי העירייה בתחילת שנת הלימודים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: