שנה טובה: הרמת כוסית באגף חירום וביטחון

ממונה הביטחון מוטי לייטנר : "בעוד שצפוי היה שנאחל 'וכיתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות', אנחנו מבינים שבשנה הזו יועלינו לאחל לעצמנו ניצחון כדי להביא את הביטחון המחל."

שנה טובה בביטחון
שנה טובה בביטחון

לקראת השנה החדשה תוך ציון שנה מאתגרת וסוערת התכנסו השבוע עובדי אגף חירום וביטחון בעיריית בית שמש להרמת כוסית. באירוע נכחו ראש העיר שמואל גרינברג, ממונה הביטחון המשנה לרה"ע מוטי לייטנר, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, ומנהל האגף צחי אלימלך.

ראש העיר שמואל גרינברג שיבח את פעילות עובדי האגף בשגרה ובחירום, תוך דגש על הפעילות המשותפת והמאומצת בשנה האחרונה. הוא הוסיף ברכה מרגשת ואיחל לשובם המהיר של החיילים והחטופים הביתה, בריאים ושלמים. מנכ"ל העירייה אוהד שגב ציין את המחויבות והמקצועיות של עובדי האגף ואיחל שבית שמש תישאר מחוץ למעגל האיומים והירי, ושנהיה מוגנים ומוכנים לכל תרחיש.

ממונה הביטחון מוטי לייטנר הודה לעובדים שעברו שנה מאתגרת במיוחד והוסיף ברכה אישית: "אני מאחל לכולנו שנה של ביטחון – ביטחון אישי, ביטחון כלכלי, וביטחון לאומי. בעוד שצפוי היה שנאחל 'וכיתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות', אנחנו מבינים שבשנה הזו עלינו לאחל לעצמנו ניצחון כדי להביא את הביטחון המחל."

מנהל האגף צחי אלימלך אמר כי עובדי האגף עובדים בכל שעות היממה על מנת להביא את ביטחון ובטיחות העיר והתושבים לרמת דריכות גבוהה לאירועים שבשגרה ובחירום ודואגים לעסקי העיר להתפתח ולהתרחב וזה המקום להגיד ולהוקיר תודה

בסיום האירוע, הרימו הנוכחים כוסית לחיים ואיחלו שנה טובה ומתוקה, שנה של רוגע ושקט, ותפילה לבשורות טובות לעם ישראל.

נושאים: מוטי לייטנר, אגף ביטחון, בית שמש, צחי אלילמלך
שנה טובה בביטחון
שנה טובה בביטחון
שנה טובה בביטחון
שנה טובה בביטחון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: