שר החינוך בבית שמש בלי השר הממונה במשרדו על החינוך הממלכתי החרדי

שר החינוך יואב קיש נועד עם ראש העיר שמואל גרינברג והנהלת העירייה לשמוע על מחסורי הכיתות והמעונות והצרכים בתחום החינוך. מי לא הגיע למפגש החשוב? השר במשרד החינוך חיים ביטון מי שאמון לפתור את כל בעיות הציבור החרדי. קיש: "בית שמש בקצב גידול וצמיחה יוצאי דופן, נסייע לעיר בכל מה שנדרש"

שר החינוך עם ראש העיר
שר החינוך עם ראש העיר

היום ביקר בעיר יואב קיש ח"כ ליכוד ושר החינוך בבית שמש. ביקור חשוב לכשעצמו לטיפול במועקות העיר, מחסור במעונות יום, בכיתות, בכל יתר צרכי החינוך, תגבור סייעות, תמיכה ביותר היסעים ועוד. מי לא הגיע איתו השר במשרד החינוך לחינוך ממלכתי חרדי חיים ביטון (ש"ס). אם רצו לטפל באמת בכל בעיות החינוך ורק בבעיות החינוך, אין מי שבקי ופועל יותר מאשר חיים ביטון. בואו של קיש לבית שמש כך דווח נעשה בתיאום ולפי בקשת יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי, ברצותו יבואו שרים, לא ברצותו לא יבואו שרי ליכוד. ולמה חשוב לציין? ו כדאי שנשים ברקע תמיד את תחקירו של רביב דרוקר בערוץ 13 לגבי ביקוריה של מירי רגב ברשויות בישראל. רגב, לא הגיעה בימי עליזה בלוך, והתייצבה לביקור בזק עם גרינברג. בימי בלוך לא היו בעיות לפתור, אצל גרינברג אלה התעוררו פתאום.

בפתח הדיון סקר ראש העיר גרינברג בפני השר קיש את התפתחות העיר בית שמש בשנים האחרונות, צפי הגידול בשנים הקרובות והסוגיות והאתגרים המרכזיים שעומדים על הפרק. בין היתר נחשף כי בית שמש עומדת נכון להיום על 180,015 תושבים, מתוכם במערכת החינוך בעיר 52,935 תלמידים. ראש העיר ציין כי בשנת הלימודים הבאה צפויה מערכת החינוך בעיר לגדול ב-15%.

במסגרת הדיון ציין ראש העיר שמואל גרינברג בפני שר החינוך יואב קיש כי בשל המלחמה, המחסור בפועלים בעקבותיה והמחסור בחומרי גלם שנוצר, עיריית בית שמש נדרשת לאתר פתרונות לכ-200 כיתות בעלות של עשרות מיליוני ש"ח, כמו כן, בבינוי כיתות בעיר ישנן עלויות ייחודיות לבית שמש כגון פינוי עודפי עפר, שיפועים, קברים ועתיקות. בנוסף, העלה ראש העיר את סוגיית מעונות היום, תקצוב תוכניות חינוכיות ועוד.

שר החינוך, יואב קיש: "מדינת ישראל כולה והעיר בית שמש בתוכה, מתמודדת עם אתגרים גדולים ומורכבים שנובעים מהמציאות המלחמתית שנכפתה עלינו. בנוסף לכך, העיר בית שמש נמצאת בעיצומה של 'קפיצת גדילה' המתבטאת בקצב גידול וצמיחה יוצא דופן - דבר מבורך! שמחתי להגיע לעיר עם בכירי משרדי, לפגוש את ראש העיר - שמואל גרינברג ומנכ"ל העירייה - אוהד שגב. מכאן אני יוצא עם אמירה ברורה שלי: משרד החינוך ימשיך לעשות את המירב והמיטב לסייע ככול שיידרש במשאבים, תשתיות, מענים חברתיים ופדגוגיים לטובת העיר והתושבים.!" מבחנו במעשה. גם אם 'מחר' יתחיל השר קיש להזרים כסף לעיר, אין מצב בעולם שהתלמידים בתחילת תשפ"ה יזכו להיכנס מתחת לקורת גג מצויה. על העירייה במאמציה שלה, במחשבה מדוקדקת למצוא פיתרון למחסור הגדול. ולמרות זאת טוב מאוחר מאשר לא. עכשיו לפחות יש עוד הבטחה על הנייר...- סליחה בפרוטוקול.

ראש העיר, שמואל גרינברג: "אני מודה לשר החינוך יואב קיש על ביקורו בעיר, על המחויבות לצרכים שהעלינו בפניו והרצון לסייע לעיר. עיריית בית שמש מרוכזת כולה בפתיחת שנת הלימודים, בפתיחה חלקה של השנה, ביצירת פתרונות יצירתיים ובמענה לאתגרים העצומים שעומדים בפנינו בתחום החינוך. אני שמח על אמירתו הברורה של השר בהכרה בקצב הגידול ובצמיחה הייחודית לבית שמש ובצורך של מדינת ישראל להתגייס על מנת לאפשר לנו לעמוד במשימה. יחד בכוחות משותפים נעמוד במשימתנו ונעשה הכל כדי ששנת הלימודים תיפתח בצורה הטובה ביותר".

נושאים: יואב קיש, חיים ביטון, בית שמש, חינוך, שמואל גרינברג
שר החינוך עם ראש העיר
שר החינוך עם ראש העיר
שר החינוך עם ראש העיר
שר החינוך עם ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: