שת"פ עם קק"ל: שימור היערות, מניעת שריפות, מיזמי חינוך ופיתוח פארקים

ראש העיר שמואל גרינברג אירח בעיר את בכירי קרן קיימת לישראל להמשך שיתוף הפעולה שנרקם בשנים האחרונות. מי לא הוזמן או לא נכח? הממונה על התיירות.

פגישה עם קק"ל
פגישה עם קק"ל

בכירי קק"ל הגיעו היום לביקור בעיריית בית שמש יחד עם הצוות המקצועי במרחב בהובלת ראש מינהל פיתוח קרקע (מפ"ק) בקק"ל, ירון אוחיון ומנהלת המרחב, ענת גולד. בביקור שהוביל ראש העיר שמואל גרינברג השתתף גם מנכ"ל העירייה אוהד שגב ורמ"ט ראה"ע הגב' רבקה רביץ. קק"ל אחד המשאבים החשובים לקידום התיירות באיזור, ומהפגישה החשובה הזו נעדר הממונה על התיירות, ח. מ. העיר צבי ווליצקי.

בישיבת העבודה סוכמו שורה של שיתופי פעולה ופרוייקטים שיקודמו בשנה הקרובה ובנוסף יינתן דגש על תוספת משאבים לתחזוקת הפארקים והיערות, מאבק משותף ואכיפה בהטלת פסולת בלתי חוקית באתרים ציבוריים והסברה לציבור בנוגע לגל השריפות ביערות. וכל פרוייקט נוגע הרי בתיירים מסוג אחר, מהסוג של רוכבי אופני הרים, סיירי ג'יפים או הולכי רגל. תיירות פנים חשובה להתפתחות העירונית.

ראש העיר, שמואל גרינברג, הודה לבכירי קק"ל על הביקור ואמר כי "קרן קיימת לישראל שינתה את פניה. ההנהגה החדשה והמקצועית בקרן קיימת עושה בחכמה ובנועם עבודת קודש לטובת הציבור ומקדמת פרויקטים רבים וחשובים. אני מודה ליו"ר מפ"ק, למנהלת המרחב ולצוותה המקצועי על ההיענות והסיוע. יחד נמשיך לפתח את עירנו לרווחת התושבים".

נושאים: קקל, בית שמש, עירייה, שמואל גרינברג
פגישה עם קק"ל
פגישה עם קק"ל
פגישה עם קק"ל
פגישה עם קק"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: