תומכי לחימה אורחים בתחנת כיבוי אש בית שמש

חניכי קורס תומכי לחימה, מהמכללה הלאומית לכבאות והצלה, בסיור מעורר השראה בתחנת הכיבוי בבית שמש

תומכי לחימה צילום: כב"ה
תומכי לחימה צילום: כב"ה

ביום שכולו למידה והעצמה, הגיעו 50 חניכי קורס תומכי לחימה - בני שירות אזרחי - לסיור לימודי בתחנת הכיבוי האזורית בבית שמש.

הסיור, שנערך כחלק מתכנית ההכשרה של החניכים, נועד להעניק להם ידע מעמיק על תפקידם של תומכי הלחימה בכבאות והצלה לישראל, ולהמחיש את תרומתם הקריטית לשמירה על בטחון הציבור, כהכנה למעורבותם העתידית במשימות מורכבות.

מפקד התחנה, טפסר משנה אבי הרוש, קיבל את פני החניכים והעניק להם הצצה ייחודית לפעילות השוטפת של התחנה, הנחשבת לאחת העמוסות והמרכזיות בישראל. בדבריו, שיתף טפסר משנה הרוש את האתגרים המרכזיים שאיתם מתמודדים לוחמי האש באזור, והדגיש את גודל האחריות המוטלת על כתפיהם להצלת חיי אדם ורכוש.

בהמשך, נשא מפקד המשמרת, רשף נתן סולטן, הרצאה מעמיקה על תפקידם החיוני של תומכי הלחימה במשמרות המבצעיות. החניכים למדו ממקור ראשון על חשיבותם ככוח מסייע במצבי חירום וכיצד כל אחד מהם מהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת המשימה באירועים קריטיים.

הסיור נחתם בטקס מרגש באנדרטה שבתחנה, לזכרם של לוחמי האש שנפלו בעת מילוי תפקידם. החניכים עמדו בהוקרה מול האנדרטה, ושמעו על גבורתם ומורשתם של הנופלים, המהווים דוגמה ומופת לכל לוחם אש הנמצא היום בקו החזית במאבק להצלת חיים.

נושאים: כיבוי אש והצלה, בית שמש, לוחמי האש, רשף נתן סולטן
תומכי לחימה צילום: כב"ה
תומכי לחימה צילום: כב"ה
תומכי לחימה צילום: כב"ה
תומכי לחימה צילום: כב"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: