תחלופת האישים בצמרת העירייה נמשכת עוד בכיר הודיע על סיום תפקידו

ראש מינהל תפעול (שפע) הודיע על סיום תפקידו בעירייה. אחרי 4 שנים שהחלו בתקופת בלוך מסתיימות אחרי 3 חודשים עם גרינברג ודרגנר.

ג'מו בסיור באיזור התעשייה
ג'מו בסיור באיזור התעשייה

אחרי מנכ"ל העירייה, אחרי אדריכל העירייה, ואחרי ראש מינהל חינוך גם ראש מינהל תפעול, דודו ג׳מו, סיכם עם ראש העיר שמואל גרינברג ומנכ"ל העירייה אוהד שגב כי יסיים את תפקידו בקרוב

העירייה תצא בימים הקרובים למכרז לאיתור ראש מינהל תפעול. ג׳מו ימשיך בתפקידו ויקיים העברת מקל וחפיפה מסודרת למחליפו.

ראש העיר, שמואל גרינברג: "אני מודה לדודו היקר על 4 שנים של עבודה קשה, במסירות ובמקצועיות רבה. הכרתי איש מקצוע מופלא ששיפר משמעותית את כל מערך התפעול בעיר. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, חנוך דרנגר: "בית שמש חבה תודה גדולה לדודו ג׳מו, מקצוען עם לב ונשמה שעשה את שליחותו נאמנה. אני מודה לו על העבודה המשותפת ומאחל הצלחה בהמשך".

ראש מינהל תפעול היוצא, דודו ג׳מו: "אחרי 4 שנים הגיע הזמן להמשיך לאתגר הבא. בראש ובראשונה אני רוצה לומר תודה מעומק ליבי לעובדות ולעובדים היקרים שלי, מראשי האגפים והמחלקות ועד אחרון העובדים על שותפות, חברות ומקצועיות אינסופית. היה לי חשוב לעבור את תקופת החגים מפסח ועד שבועות וכמובן לסייע לראש העיר והמנכ"ל החדש ואני שמח על חלקי ומודה להם על האמון ושיתוף הפעולה. תודה גם למחזיק תיק שפ"ע חנוך דרנגר על התקופה המשותפת".

נושאים: בית שמש, מינהל, דודו גמו, גרינברג, דרגנר
ג'מו בסיור באיזור התעשייה
ג'מו בסיור באיזור התעשייה
ג'מו בסיור באיזור התעשייה
ג'מו בסיור באיזור התעשייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: