תלמוד תורה ועזרת אחים למען משפחות מילואים

הפנינג חווייתי מדהים במיוחד, בימות הקיץ, זה אולי עניין של שגרה. לא כאשר מדובר בארגון אירוע הוקרה למשפחות שבניהם או בני משפחתם משרתים במילואים לטובת עם ישראל. יראו וילמדו.

תיעוד מהאירוע באדיבות עזרת אחים
תיעוד מהאירוע באדיבות עזרת אחים

ארגון החסד של בית שמש 'עזרת אחים' אירח את נשותיהם וילדיהם של משרתי המילואים תושבי העיר, להפנינג חווייתי מדהים במיוחד. בימים בהם מדברים על הגיוס, על הצורך להתגייס, על האפשרות למות ולא להתגייס, אירוע כזה הוא חובה לידיעה. לא רק לפרגן, אלא להסביר שאפשר לנהוג כבת יענה ולטמון הראש בחול ולא לעשות כלום בשעות קשות, 'להסתפק' בללמוד תורה או אפשר לעשות גם וגם. המתנדבים של עזרת אחים מוכיחים את מה שעם ישראל זקוק לו בימים אלה, הפגנת קירוב לבבות, ולא התנגדות, לא הפגנות, לא אלימות, לא התעמתות מול כוחות משטרה.
האירוע התרחש בתלמוד התורה 'תורת שלום' ברמת בית שמש א', וההפעלה התבצעה על ידי צוות מתנדבות עזרת אחים.
בהפנינג נערכו לילדים סדנאות ג'ימבורי, צבע ועוד, בהתאם לגילאי הילדים, בזמן שהאימהות התפנקו עם כיבוד קל והפעלה נחמדה, ובעיקר מפגש חווייתי עם משפחות נוספות המתמודדות בימים אלו ממש עם היעדרו של אבי המשפחה, לאחר שנדרש להתייצב לשירות מילואים.
יו"ר 'עזרת אחים' הרב אברהם קאפ: "אני מודה לתלמוד התורה 'תורת שלום' שאירח את את האירוע בין כתליו, וכמובן להודות לכל משפחות המילואים שמקריבות הרבה מאוד מאמץ, חרדה חשש ומתח, למען עם ישראל. לדעתי האירוע הזה משדר בראש ובראשונה מסר של אחדות העם, והערכה אדירה למשרתי המילואים ובני משפחותיהם".

נושאים: עזרת אחים, בית שמש, מילואים, צהל
תיעוד מהאירוע באדיבות עזרת אחים
תיעוד מהאירוע באדיבות עזרת אחים
תיעוד מהאירוע באדיבות עזרת אחים
תיעוד מהאירוע באדיבות עזרת אחים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: