תמי זוסמן מתלוננת בפני הממונה על המחוז על הנסיעה הראוותנית של המשלחת לגרמניה

"אנו נמצאים בזמן מלחמה שאינה ברורה, ההתפתחויות בה הן רבות, מאחר והמצב נפיץ ביותר. כבר הבוקר קמנו להתפתחות לא צפויה ברחבי הארץ, ולא ברור אם יוכלו לחזור אם חלילה תתפתח הלחימה ועצימה יותר"

תמי זוסמן עם ראש העיר לשעבר
תמי זוסמן עם ראש העיר לשעבר

חברת מועצת העיר תמי זוסמן משגרת הבוקר מכתב לממונה על המחוז מר חיים יפרח בנושא נסיעת המשלחת לגרמניה. "לא ברור לי כיצד מאשרים את יציאת בכירי העירייה לחו"ל, גם אם המליאה אישרה הן למנכ"ל והן לגזבר. אנו נמצאים בזמן מלחמה שאינה ברורה, ההתפתחויות בה הן רבות, מאחר והמצב נפיץ ביותר. כבר הבוקר קמנו להתפתחות לא צפויה ברחבי הארץ, ולא ברור אם יוכלו לחזור אם חלילה תתפתח הלחימה ועצימה יותר. זהו מעשה לכאורה חסר אחריות"!!!

במכתב דורשת זוסמן תשובות על אחד עשר סעיפים:

אבקש על פי סעיף 140 א לחוק פקודת העירייה .1לתת מענה לשאלותי לפי הפירוט הבא: מה מטרות הנסיעה .2 מי משתתף בפגישות? ועם אלו גורמי ממשל או גורמים אחרים הנכם נפגשים .3 מהם לוחות הזמנים .4 האם כל הימים וכל השעות יוקדשו לעבודה ולמפגשים והאם יש שעות פנויות .5 האם נקבע מראש .6 האם הנסיעה הוזמנה על ידי "ענבל" סוכנות הנסיעות הממשלתית .7 האם קיים נוהל מוסדר בנידון נסיעות לחו"ל .8 מהי נחיצות הנסיעה? מהי העלות הכספית הכוללת של הנסיעה .9 האם קיימת וועדת נסיעות .10האם קיימת תוכנית שנתית המפרטת את היעדים של קשרי הגומלין לערים תאומות .11מי הן הערים התאומות עימן יש לנו הסכם ומהם הסכמי ידידות?

נציין כי בוכום אינה עיר תאומה לבית שמש, העיר התאומה בגרמניה היא נורדהאוזן.

על חלק מהשאלות בהחלט יש כבר תשובות בכתבה שפרסמנו מוקדם, ועם זה טוב לשים לב שחברת מועצה שואלת שאלות, כי גם לנוכחים בישיבת המליאה שאישרה את הנסיעה לא הובררו כל העובדות. למשל, גם חבר מוצעה אחר (נתי גבאי ) לא ידע שמצטרפים גם המנכ"ל וגם הגזבר למסע.

האם יפרח ישב לגב' זוסמן? נמתין ונראה

אגב המכתב ממוען לשלושה, שניים מהם בחו"ל וסביר להניח שהם ישיבו רק אחרי תום המסע או על גבי גלויית העיר בוכום.

נושאים: בית שמש, תמי זוסמן, הממונה על המחוז, המשלחת לבוכום גרמניה
תמי זוסמן עם ראש העיר לשעבר
תמי זוסמן עם ראש העיר לשעבר
תמי זוסמן עם ראש העיר לשעבר
תמי זוסמן עם ראש העיר לשעבר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: