פרויקט 'תיקמלא' של עמותת חסדי נעמי בשיתוף העירייה

מצוה לשמח ילדים לקראת שנה"ל החדשה, לתת להם הרגשה חיובית כאשר מתייצבים ביומם הראשון עם קלמר ותיק חדש, הכל תרומת גוף החסד חסדי נעמי.

תיקים חדשים צילום: שובל קרול
תיקים חדשים צילום: שובל קרול

אתמול חולקו מאות תיקים חדשים לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת. האירוע, שנערך כחלק מפרויקט "תיקמלא" של עמותת חסדי נעמי, סימן את תחילת ההיערכות לשנת הלימודים תשפ"ה, ומתקיים בשיתוף עיריית בית שמש 4 שנים ברציפות. הפרויקט, הנערך זו השנה ה-11 ברציפות, נועד להקל על המעמסה הכלכלית של משפחות רבות לקראת פתיחת שנת הלימודים. בנוסף לתיק, כל ילד מקבל קלמר חדש, מוצרי כתיבה, מחברות ועוד ציוד נדרש, ואף ממתק לקראת השנה החדשה. ציוד חדש מעניק לילד תחושה טובה ומוטיבציה ללמידה. השנה, בעקבות השלכות מלחמת חרבות ברזל, נרשמה עלייה בביקוש לסיוע.

באירוע המרגש שנערך במרכז הנוער רביצקי, נכחו הרב יוסף כהן - יו"ר ארגון חסדי נעמי, הרב משה כהן- מנכ"ל העמותה, שמואל גרינברג- ראש עיריית בית שמש, מר יצחק אלמליח -מ"מ ראש העיר וממונה על החינוך, ויוסי גמליאל מנהל מחלקת נוער , אסף טפירו- קב"ס נוער בעיריה שארגן את האירוע ע"ש אימו אסתר, זכרונה לברכה שהייתה אישה של חסד שתרמה רבות לתושבי בית שמש, וטובה דוד.

הרב יוסף כהן, יו"ר העמותה, שיתף בסיפורו האישי כילד שגדל בעוני, והסביר כי חוויותיו אלו הן שהובילו ליצירת הפרויקט. "כילד, הלכתי לבית הספר עם שקית ניילון ובה עפרון ומחברת בודדה וכריך עם מרגרינה" ,סיפר הרב כהן. "פרויקט 'תיקמלא' נועד להבטיח שכל ילד יתחיל את שנת הלימודים מצויד כראוי." עמותת חסדי נעמי מתכננת לחלק אלפי תיקים נוספים ברחבי הארץ במסגרת הפרויקט, במטרה לסייע למשפחות רבות ככל האפשר להתמודד עם העלויות הגבוהות של ציוד לימודי.

שמואל גרינברג, מר ראש עיריית בית שמש: "תודה רבה לארגון חסדי נעמי על היוזמה המבורכת ושיתוף הפעולה כמידי שנה, לי"ור העמותה הרב יוסף כהן על ציוד איכותי ודאגה אינסופית לילדים כדי שיוכלו להתחיל את השנה החדשה עם חיוך. ותודה רבה לעמיתיי בעירייה על כל העשייה. מאחל לכולם שנת לימודים פוריה, ומוצלחת".

נושאים: חסדי נעמי, יוסף כהן, בית שמש, עיריית בית שמש
תיקים חדשים צילום: שובל קרול
תיקים חדשים צילום: שובל קרול
תיקים חדשים צילום: שובל קרול
תיקים חדשים צילום: שובל קרול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: