קונצטרט חגיגי לכבוד סיום שנת הלימודים של תלמידי הקונסרבטוריון העירוני

הכמות והאיכות ראוויים להערכה, יש לבית שמש עתיד מוסיקלי. עדות מקונצרט חגיגי באולם המעבדה במרכז פסגות השבע

אולם המעבדה הופך לאולם קונצרטים
אולם המעבדה הופך לאולם קונצרטים

לאחר שנה גדושה בתכנים מוזיקליים ושורה של אירועי מוזיקה - ברגעים אלו, שלישי, חוגגים תלמידי הקונסרבטוריון העירוני את סוף שנת הלימודים תשפ"ד 2023/24 בקונצרט חגיגי שנערך באולם הקונצרטים של הקונסרבטוריון ברשת המרכזים הקהילתיים.

עשרות משתתפים, בהם בני משפחה וחברים, הגיעו לאירוע המרגש והמיוחד שכולל בתוכו קטעי נגינה ייחודיים. יש לציין כי התלמידים המוכשרים מפגינים כישורי נגינה מרשימים וזוכים להערכה רבה מהקהל.
אולם 'המעבדה' המארח את האירוע לבש חג, כסאות אולם הקונצרטים הובאו למקום, תאורה ואביזרים תואמים ובעיקר לבושם החגיגי של המשתתפים חבורות המנגנים, שבעת הכינורות המופלאה, וכל היתר נתנו סיבה מצויינת להורים, סבים וסבתות להתרגש ולשמוח לרוות נחת מיוצאי חלציהם. הצלחה של ערב כזה מעוררת שאלה, מדוע לא בהיכל התרבות העירוני או לפחות באולם מופעים אחר ברחבי העיר. ויש כאלה את אשכול הפיס, את אולם זינמן, או אפילו האודיטוריום של ברנקו וייס.

ביה"ס למוסיקה עטור מעש במהלך ימות השנה, וגם השנה במיוחד לא הרפו מלימוד ומהכשרה של מעל 350 תלמידים ותלמידות מכל המגזרים בהדרכתם של מורי מוסיקה מהמעולים שיש. הערב כולו תוצר של מאמץ מושקע.

תודה לראש העיר שמואל גרינברג על התמיכה הגדולה, לסגן ראש העיר ממונה המתנ"סים חנוך דרנגר , למשנה לראש העיר וממונה תרבות ואירועים משה שטרית
למנכ"ל רשת מרכזים קהילתיים מימון בן חמו וכמובן למנהלת הקונסרבטוריון העירוני מרינה קוגן .

נושאים: הקונסרבטוריון העירוני, מרינה קוגן, מימון בן חמו, המעבדה
אולם המעבדה הופך לאולם קונצרטים
אולם המעבדה הופך לאולם קונצרטים
אולם המעבדה הופך לאולם קונצרטים
אולם המעבדה הופך לאולם קונצרטים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: