במלאת שנה למלחמה- אירוע מרגש בהיכל התרבות

במלאת שנה לחרבות ברזל המחלקה למעמד האישה מקיימת ערב מיוחד לספר ולשיר לזכרו של אחד מגיבורי המלחמה סרן שאולי גריגליק הי"ד

צילום מכרזת הפרסום
צילום מכרזת הפרסום

סרן (מיל') שאול גרינגליק התגייס למילואים ארבעה ימים אחרי פרוץ מלחמת חרבות ברזל, 10.10.23 לבש מדים נטל את הנשק האישי ויצא לדרך... חיל בחיל הרגלים של צה"ל. לפני המלחמה היו לו תכניות אחרות, לפרוץ אולי בעולם הזמר ולתפוס מקום של כבוד. הוא הספיק להגיע לאודישן ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", עם ביצוע ל"עטלף עיוור" של חנן בן ארי שריגש את השופטים, כל כך ריגש שהיה מי שצפה לו עתיד מזהיר בעולם המוסיקה. לגמר הכוכב הבא בודאי שהיה לו יותר מסיכוי להגיע.

מלחמת ה-7 באוקטובר, סובבה את גלגל המזל אחרת, ושאולי בגבורה כמו רבים באותה התקפה מרושעת חשב ועשה אחרת. במקום מוסיקה, לבש מדים, נעל נעליים, נפרד בנשיקה מאחיו והוריו, יצא עם חייליו לעשות את המעשה הגדול וההירואי להציל את עם ישראל. שאולי נלחם עם חייליו ברצועת עזה. סרן שאולי גרינגליק נפל בקרב ביום י"ד בטבת תשפ"ד (26.12.2023) בן עשרים ושש בנופלו. הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי ברעננה. הותיר אחריו הורים וארבעה אחים.

מיכל גרינגליק ששכלה את אחיה שאולי גרינגליק ז"ל שנפל במלחמה בעזה, מוכשרת לא פחות, שרה לזכרו , אמו מספרת ומצטרפת למילים.

המחלקה לקידום מעמד האשה בעירית בית שמש מציינת את יום השנה להתחלת מלחמת חרבות ברזל ומזמינה אתכם למופע משותף של רותי ומיכל גרינגליק על שאולי הבן והאח הי"ד.

המופע משולב בשירה של מיכל עם הרכב נגניות.

רינה הולנדר המשנה לרה״ע: שאולי גרינגליק הי"ד נכנס ללבבות של עם ישראל עם הביצוע המצמרר לשיר "עטלף עיוור", וכולנו הוכינו בצער רב כאשר כמה שבועות לאחר מכן הוא נפל בעזה. את אמו ואחותו של שאולי אנחנו מכירות ממופעים קודמים איתם הגיעו לעיר בעבר, והן נשים מוכשרות וחדורות אמונה, ולכן בחרנו לציין איתן את יום השנה לאירועי שמחת תורה תשפ"ד. אני מודה לאורנה נחמני היועצת למעמד האשה על היוזמה ועל הארגון ומזמינה את תושבי העיר להשתתף בערב מעצים ומרומם."

האירוע יתקיים ב-8.10.24 בהיכל התרבות , עלות הכרטיס 40 ₪. מכירת כרטיסים בהיכל התרבות ובקישור. מכירת כרטיסים באתר היכל התרבות ובקישור המצורף.
https://did.li/JI1lC

נושאים: המחלקה למעמד האישה, שאולי גרינגלק היד, בית שמש, מיכל ורותי גרינגליק, היכל התרבות
צילום מכרזת הפרסום
צילום מכרזת הפרסום
צילום מכרזת הפרסום
צילום מכרזת הפרסום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: