בעיר חרדית, גבר ממונה על תיק תרבות נשים....

תרבות לנשים- מי ממונה? איש דגל התורה, ועם מי משתף פעולה עם מנהל מחלקת הנוער בעירייה במקרה גם הוא חרדי בשעה שיש מחלקה למעמד האישה. ועוד משהו: המועצה הדתית שותפה לפעילות תרבות המוזמנת רק ע"י נציגי ש"ס בעירייה. מי משתף פעולה עם ארנטרוי? ארגון בשם שלהבת...

1 / 5 ☆ מדרגים: 1
ליל הסדר התימני גם במימון המועצה הדתית
ליל הסדר התימני גם במימון המועצה הדתית

ביום שלישי טלי אברהמי מגישה אירוע לנשות בית שמש במופע מצחיק מאוד... "המופע בסיבסוד 'שלהבת' - שתחת תיק 'תרבות נשים' בעיר עליו ממונה חבר המועצה אבי ארנטרוי מ'דגל התורה' בשיתוף פעולה עם מנהל מחלקת נוער יוסי גמליאל. לא נשאל בשלב הזה מי מממן וכמה כל מחלקה כזו 'שמה' למימון המופע, כן מפתיע המונח : "תיק תרבות נשים". יש אירוע לנשים ספרדיות, ויש אירוע לנשים חרדיות אשכנזיות.

ביום רביעי הקרוב יתקיים ערב תרבות לנשים, תושבות בית שמש יוצא השנה ביוזמת המחלקה למורשת המזרח, בפרסום מופיעה תודה מיוחדת לרב אהרון כהן ולרב איציק אלמליח על המהפיכה האדירה באירועי הנשים בשיתוף הנציגות היקרות בשכונות מובילים בעיר. גברים מטפחים תרבות למען נשים.

קביעת רפרטואר הוא עניין לטעם, אם מבקשים לתת לאשה להתפנק מאירוע צריך אנין טען נשי לבחירה. איך מר ארנטרוי יודע מה לתכנן ולעשות למען נשים? ונניח שיש לו עם מי להתייעץ, למה אינו נועץ ביועצת העירייה למעמד האישה.

  1. יש בעירייה תיק מקביל לתרבות גברים, גברים לא צריך 'לתרבת'?
  2. עד כה הורגלנו שיש מועצת נשים, ויש תיק מעמד האישה עליו מופקדת המשנה לראש העיר עו"ד רינה הולנדר. ויש גם יועצת למעמד האישה הגב' אורנה נחמני שהיא פעילה מאוד בכל הקשור לתרבות נשים. עתה אנחנו מתבשרים על שני גורמים שונים. ארנטרוי ואהרון כהן, כל אחד לפי טעמיו, האחד אשכנזי השני ספרדי (מזרחי) תחילתה של קדנציה חדשה ואולי של עידן חדש. האם אין התנגשות בין שני אוחזים בהגה, מצד אחד הולנדר ומצד שני ארנטרוי?

ומעניין לעניין באותו העניין, המועצה הדתית שותפה לפעילות שאהרון כהן מביא, היא מקבלת תקציב מהמשרד לשירותי דת, ועקבנו, המועצה הדתית מממנת חלק מהוצאות האירועים האלה באופן קבוע. כך היה בהדלקה המרכזית. כך היה בליל הסדר התימני, וכן במופע קומסי קומסה, במופע יאקוטה שלי, ואחרון חביב המופע של קובי פרץ בן סנוף ויובל טייב בקדנציה קודמת.

נושאים: בית שמש, תרבות נשים, דגל התורה
ליל הסדר התימני גם במימון המועצה הדתית
ליל הסדר התימני גם במימון המועצה הדתית
ליל הסדר התימני גם במימון המועצה הדתית
ליל הסדר התימני גם במימון המועצה הדתית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:11 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בעיר חרדית, גבר ממונה על תיק תרבות נשים....
ציוננה
(1 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 14 ביולי 2024, 14:24

נה נה נה... יש לך עוד מה להגיד? עדיף שיועצת למעמד נשים חילונית תקבע לנשים חרדיות מה טוב מאשר גבר חרדי? ציון, תפנים השלטון התחלף.