ערב הוקרה והצדעה לכוחות הביטחון והמילואים

גם עיריית בית שמש, המחלקה למורשת ישראל מצטרפת ומצדיעה לחיילי המילואים וכוחות הבטחון באירוע ענק, אליו מוזמנים אנשי המילואים והסדיר כמובן מבלי לשכוח את בני משפחותיהם שהם גיבורי המשנה אבל גיבורים לא פחות.

עקיבא בא לשמח
עקיבא בא לשמח

לכל תקופה יש את הגיבורים שלה, בתקופת הקורונה ידענו להעריך ולהוקיר את הצוותים הרפואיים ברחבי הארץ, שידעו לטפל בחולים במסירות ובנחישות, בתקופה מוקדמת יותר בעת פיצוצי ההתאבדות ידע העורף להיות חזק ואיתן, לגלות עירנות, הבנה ועזרה לכוחות הביטחון. במלחמה הנוכחית, הארוכה ביותר שהיתה מאז מלחמת הקוממיות מגלה העורף במשנה תוקף הערכה והוקרה לכוחות הלוחמים בחזית. לחיילי הסדיר והמילואים, לאנשי המשטרה, המוסד והשב"כ. ההירתמות לסייע ולהושיט יד ניכרת בכל מקום הסיפורים רבים על גילויי ההערכה והאהבה לכל המחרפים נפשם למען קיומנו.

גם עיריית בית שמש, המחלקה למורשת ישראל מצטרפת ומצדיעה לחיילי המילואים וכוחות הבטחון באירוע ענק, אליו מוזמנים אנשי המילואים והסדיר כמובן מבלי לשכוח את בני משפחותיהם שהם גיבורי המשנה אבל גיבורים לא פחות. במעט שבמעט יכולה העירייה לשמח, לומר מילות תודה, לפרגן, לומר תודה בקול גדול- תודה לכם גיבורי החיל באשר אתם, בזכותכם אנחנו כאן.

המחלקה למורשת ישראל החליטה להרים ערב מיוחד לכבוד הלוחמים ובני משפחותיהם בשיא הקיץ, עם הזמר היוצר עקיבא (אמן מוכר בקרב הציבור) ובהשתתפות הרבנית ימימה מזרחי והגב' ללי דרעי, אמו של סעדיה דרעי הי"ד וכן הזמר המקומי רועי דלאל.

רשמו ביומנכם, יום רביעי, כ"ד אב, 28.8.24 באמפי. האירוע פתוח לציבור הרחב כרטיסים בהנחה גדולה לחיילים ומילואימניקים (מספר כרטיסי ההנחה מוגבל- כל הקודם זוכה)

קישור לרכישת כרטיסים: https://tickchak.co.il/68935

המשנה לרה"ע רינה הולנדר: חיילי צה"ל בקבע סדיר ומילואים מסכנים את חייהם ופועלים למעננו כבר כמעט שנה ברצף. תושבים רבים עזבו את ביתם, את מקום עבודתם ואת לימודיהם בכדי להלחם במלחמת המצווה ואנחנו אסירי תודה לכם ולמשפחותיכם. במופע נעלה על נס את פועלכם, ונהנה ממופע מלא עוצמה שמחה ורוח. מהרו להזמין, מספר המקומות מוגבל. תודה לרה"ע שמואל גרינברג ולצוות עובדי העיריה – איציק קניזו, אביבית גנון, אורנה נחמני, דוד וקנין.

נושאים: בית שמש, מורשת ישראל, רינה הולנדר, חיילים, מילאים וכוחות הביטחון, אורנה נחמני
עקיבא בא לשמח
עקיבא בא לשמח
עקיבא בא לשמח
עקיבא בא לשמח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: